۴۴ پایگاه جمعیت هلال احمر گیلان در طرح زمستانی مشارکت می‌کنند

غلامی اسکان اضطراری در راه ماندگان جاده‌ای را مورد تاکید قرار داد وگفت: ۴۴ شعبه و پایگاه جمعیت هلال احمر گیلان در طرح زمستانی امسال مشارکت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «سیاوش غلامی» صبح امروز(پنج‌شنبه 4 دی) در جمع خبرنگاران جمعیت هلال احمر گیلان را از جمله دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران و نهاد مشارکت کننده در طرح زمستانی پلیس راه اعلام کرد و اظهار داشت: شعبات و پایگاه‌های جمعیت هلال احمر گیلان در طرح زمستانی امسال مشارکت می‌کنند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان در مورد نحوه همکاری این دستگاه با اجرای طرح زمستانی پلیس راه عنوان کرد: جمعیت هلال احمر گیلان با  28 پایگاه و پست موقت امداد و نجات در سراسر استان به همراه 16 شعبه امدادی برای مشارکت فعال در طرح زمستانی امسال آمادگی دارد.

 

وی با تاکید بر اینکه مجموعا 44 شعبه و پایگاه جمعیت هلال احمر استان گیلان در حالت آماده باش قرار دارند تصریح کرد: علاوه بر اینها جمعیت هلال احمر گیلان با استقرار یک فروند بالگرد دایم سعی می‌کند در طرح زمستانی امسال مشارکت کرده و در صورت نیاز امداد هوایی را برای کمک به مردم انجام دهد.

 

غلامی یکی از مشکلات و مسائلی که در گیلان وجود دارد و مورد تاکید استاندار هم است را بحث اسکان اضطراری در راه ماندگان اعلام کرد و یادآور شد: سال گذشته با مشکلات زیادی مواجه شدیم برای همین برنامه‌ریزی‌هایی را با دستگاه‌های مختلف انجام دادیم تا بتوانیم در بخش اسکان اضطراری در راه ماندگان جاده‌ای تصمیماتی را اتحاذ کنیم.

 

وی از برگزاری نشست مشترک با رؤسای شعب شفت و فومن جمعیت هلال احمر،  دهیاران و مسئولان خانه‌های هلال و امداد و نجات سخن گفت و یادآور شد: تمام سعی و کوشش ما این است که در طرح زمستانی امسال و همزمان با بارش برف خدمات مطلوب را به مردم در اقصی نقاط استان گیلان ارائه دهیم.

 

کد خبر 1007287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha