برگزاری پویش «عشق به حاج قاسم» توسط کانون فرهنگی هنری میثاق

علی اکبری از برگزاری پویش «عشق به حاج قاسم» توسط کانون فرهنگی هنری میثاق به مناسبت سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

«روح الله علی اکبری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: در آستانه سالگرد شهادت سردار دل ها، حاج قاسم سلیمانی قرار داریم و از همین رو پویش «عشق به حاج قاسم» توسط کانون فرهنگی هنری میثاق شهرک خوزنین برگزار می شود.

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری میثاق خوزنین ادامه داد: این پویش با هدف تداوم و زنده نگاه داشتن یاد و نام مکتب حاج قاسم سلیمانی در بین عموم جامعه و همچنین ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت در حال برگزاری است.

 

وی عنوان کرد: بر این اساس علاقمندان تا سالروز شهادت سردار سلیمانی می توانند فیلم ۱۰ ثانیه ای در کنار تمثال سردار دل ها از خود گرفته و این جمله را کامل کنند حاج قاسم را دوست دارم چون... و این فیلم را به آدرس alo_khozninpress@ ارسال کنند که به فیلم های برگزیده جوایزی اهدا خواهد شد.

 

علی اکبری خاطر نشان کرد: همچنین تهیه سرود و تولید محتوا و انتشار در فضای مجازی از دیگر اقداماتی است که به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی در دستور کار این کانون قرار دارد.

 

وی یادآور شد: تهیه و توزیع پوستر حاج قاسم سلیمانی، تهیه شابلون و تولید کلیپ هایی در خصوص سردار شهید سلیمانی با محتوای ارزشی از دیگر برنامه های کانون فرهنگی هنری میثاق به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی است.

 

کد خبر 1007305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha