مردم از وضعیت بورس و عدم ثبات قیمت ها در بازار گلایه مند هستند

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به دغدغه این روزهای مردم از وضعیت بورس و عدم ثبات قیمت ها در بازار و گلایه مندی آنان، خواستار رسیدگی دستگاه قضاء و حل مشکلات این حوزه ها شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ حجت الاسلام «رضا نوری» ظهر امروز پنج شنبه (چهارم دی ماه) در نشست شورای اداری خراسان شمالی که با حضور رییس قوه قضاییه برگزار شد، ضمن ابراز امیدواری از برنامه ها و سیاست های دستگاه قضا در حل مشکلات مردم، گفت: نظر و خواسته ما و همه مردم، وحدت بین قوا و از بین بردن اختلافات است چرا که اختلاف بین مسئولان دل مردم را به درد می آورد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی مسئله بورس را دغدغه دیگر مردم استان مطرح کرد و با بیان اینکه بسیاری از مردم سرمایه خود را در بورس سرمایه گذاری کردند، افزود: در شرایط حاضر گویا موقعیت بورس بهم خورده و احساس می شود این حوزه به حال خود رها شده و مدیریت درستی ندارد.

 

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه این موضوع باعث ایجاد مشکلاتی در برخی خانواده ها شده که ما احساس خطر می کنیم، از رییس دستگاه قضا خواست نسبت به حل این مشکل تدابیر لازم را داشته باشند.

 

وی عدم ثبات قیمت ها در بازار را دیگر مشکل مردم اعلام کرد و با اشاره به گلایه مندی مردم از این وضعیت، خواستار نظارت و بازرسی بیشتر مسئولان در این حوزه شد.

 

حجت الاسلام نوری، گرانی نهاده های دامی را به دیگر مشکلات فعالان حوزه کشاورزی و دامداری استان افزود و گفت: اگر این وضعیت ادامه داشته باشد نگران آن هستیم که در آینده در تأمین دام مشکل داشته باشیم.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی همچنین بر تداوم مبارزه با فساد تأکید کرد و تحقق این مهم را از جمله خواسته های مردم برشمرد و گفت: تقاضای دیگر ما این است تدبیری اندیشیده شود تا قضات باتجربه از استان ما کوچ نکنند چرا که استان نیازمند قضات باتجربه است.

 

گفتنی است؛ «آیت الله رئیسی» رییس قوه قضاییه در سفر یک روزه خود به خراسان شمالی در جمع نخبگان و مسئولان خراسان شمالی حضور یافت و همچنین از واحدهای قضائی استان بازدید کرد.

کد خبر 1007393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha