برگزاری انتخاباتی قانونمند با مشارکت حداکثری در اولویت قرار دارد

جهانگیری با اشاره به اینکه برگزاری انتخاباتی قانونمند با مشارکت حداکثری از اولویت‌های ما است گفت: برنامه‌ریزی لازم برای ایجاد بستری امن، سالم و قانونی برای برگزاری انتخابات در شهرستان اندیمشک انجام شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «پیمان جهانگیری» امروز (پنجشنبه ۴ دی) در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خردادماه سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود اظهار کرد: در مجموع فرایند و مراحل انتخابات ۱۰۳ روز (از ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ تا ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ ) زمان می‌برد.

 

فرماندار اندیمشک افزود: داوطلبان این دوره از شوراها در شهر و روستا باید برای دریافت گواهی سوء‌پیشینه در موعد مقرر که به تفکیک برای شهرها و روستاها تعیین شده (برای شهرها از ۲۰ آذر تا ۲۵ اسفندماه سال جاری و برای روستاها از ۱۶ دی تا ۲۱ فروردین سال ۱۴۰۰) اقدام کنند.

 

وی با اشاره به اینکه برگزاری انتخاباتی قانونمند با مشارکت حداکثری از اولویت‌های ما است اذعان کرد: برنامه‌ریزی لازم برای ایجاد بستری امن، سالم و قانونی برای برگزاری انتخابات در شهرستان اندیمشک انجام شده است.

 

جهانگیری تصریح کرد: کلیات زمانبندی برگزاری ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از سوی وزارت کشور مشخص شده و طبق این زمانبندی، فرایند انتخابات طی می‌شود.

 

کد خبر 1007419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha