پویش « نذر رهایی» ویژه زندانیان جرائم غیرعمد با همت مداحان بسیجی البرز برگزار می شود

نوروزی فر با اشاره به اهمیت اجرای طرح رزمایش مواسات و همدلی با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: پویش « نذر رهایی» ویژه زندانیان جرائم غیرعمد با همت مداحان بسیجی البرز برگزار می شود.

« ابراهیم نوروزی فر» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز با اعلام خبر برپایی پویش نذر رهایی گفت: پویش نذر رهایی با هدف آزادسازی زندانی های جرائم غیرعمد برگزار می شود. 

 

رئیس سازمان بسیج مداحان استان البرز افزود: مداحان بسیجی استان البرز در قالب یک فراخوان و با محوریت قرارگاه رزمایش مواسات و همدلی با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اقدام می کنند.

 

به گفته نوروزی فر، بسیاری از زندانیان جرائم غیرعمد ناخواسته و برحسب اتفاق در زندان به سر می برند و اگر مبالغی که بر ضمه آنان است با همت خیران فراهم شود بر سر خانواده های خود برمی گردند.

 

وی اظهار کرد: فرهنگ سازی در جهت مرتفع ساختن نیازهای مالی زندانیان جرائم غیرعمد یکی از اولویت های فرهنگی است که با محوریت رسانه نسبت به مشارکت مردم می توان اهتمام داشت. 

 

 

رئیس سازمان مداحان استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: همزمان با سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی ۱۳ دی پویش نذر رهایی برگزار می شود و خیران می توانند به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۶۰۴۷۴ به منظور ارائه کمک های مادی خود اقدام کنند. 

 

 

کد خبر 1007466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha