توزیع یکهزار سبد کالا در دهه بصیرت نکا

شعبانی از توزیع یکهزار سبد کالا در دهه بصیرت نکا خبر داد و گفت: مردم داری و مردم یاری از ویژگی های مهم سردار سلیمانی بود که در آستانه اولین سالگرد شهادت این سردار بزرگ انقلاب، کمک به محرومان در دستور کار ماست.

« مجیدرضا شعبانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در نکا اظهار کرد: دهه بصیرت دهه بصیرت و روشنگری و حضور موثر مردم در صحنه است که از 9 دی ماه تا 19 دی با شعار « بصیرت فاطمی، ولایتمداری و مقاومت علوی» برنامه های متنوعی در شهرستان نکا در این دهه اجرایی می شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه نکا افزود: مردم داری و مردم یاری از ویژگی های مهم سردار سلیمانی بود که در آستانه اولین سالگرد شهادت این سردار بزرگ انقلاب قرار داریم؛ به همین منظور و در دهه بصیرت توزیع یکهزار سبد معیشتی در بین ینازمندان یکی از برنامه های مهم ماست.

 

وی با اعلام اینکه برنامه های متعددی برای دهه بصیرت در نکا اجرایی می شود؛ خاطر نشان کرد: برنامه های ما با فضاسازی و تبلیغات محیطی آغاز و در ادامه با دیدار با خانواده های شهدا، برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی در فضای مجازی، نشست های روشنگری مجازی، مسابقات نقاشی و دلنوشته به سردار سلیمانی، جشنواره بزرگ دل گپ با موضوع دلگویه های 15 ثانیه ای برای سردار سلیمانی، کمک های مومنانه، مسابقات کتابخوانی و.. ادامه دارد.

 

شعبانی گفت: با توجه به همزمانی دهه بصیرت و اولین سالگرد شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی، برنامه های مختلف و مختص سردار سلیمانی در نکا تدارک دیده شده است که نامگذاری اماکن به نام سردار، رونمایی از کتاب، جشنواره ملی دل گپ با موضوع دلگویه های 15 ثانیه ای برای سردار سلیمانی و نصب تمثال سردار سلیمانی بر ساختمان های بلند شهر نکا از جمله این برنامه هاست.

 

فرمانده سپاه ناحیه نکا با بیان اینکه هر چه برای سردار سلیمانی انجام دهیم کم است؛ افزود: سردار سلبمانی الگوی موفق انقلاب بود و نباید اندیشه ها و راه این شهید والامقام بر زمین بماند و همه ما باید یک حاج قاسم بوده و از ارزش های انقلاب و نظام دفاع کنیم.

 

وی با اشاره به مردم داری، مردم یاری و پشتیبانی از ولایت فقیه، به عنوان مهم‌ ترین ویژگی عمار انقلاب، حاج قاسم سلیمانی یادآور شد: قرار گرفتن در دهه بصیرت، اولین سالگرد شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی و اربعین شهادت سردار فخری زاده گامی مهم برای پاسداشت ارزش هاست که باید در دستور کار باشد.

کد خبر 1007571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha