دل بستن به غرب و آمریکا هیچ فایده‌ای ندارد/ نگاه به داخل راه شکست دشمن

آیت‌الله ناصری امام‌جمعه یزد نگاه به داخل را تنها راه شکست دشمن اعلام کرد و گفت: دل بستن به غرب و آمریکا هیچ فایده‌ای ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان یزد با اشاره به اینکه تنها راه مقابله با دشمن تقویت و نگاه به داخل کشور است، گفت: ما در زمینه‌های نظامی و دفاعی پیشرفت‌های های بسیار خوبی را در کشور شاهد بودیم که همین مسئله را باید در بخش‌های دیگر هم به‌صورت جدی دنبال کنیم.

امام‌جمعه یزد اضافه کرد: در طول چهل سال گذشته که درزمینهٔ نظامی و دفاعی به پیشرفت‌های چشمگیر دست‌یافته‌ایم، دشمن به این باور رسیده که دیگر نمی‌تواند در مقابل جمهوری اسلامی دچار خطا و اشتباهی شود چون می‌داند در این صورت تبعات بسیار سنگینی برایش خواهد داشت.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد در ادامه با تأکید بر لزوم تغییر سبک آموزش در آموزش‌وپرورش، اذعان داشت: با توجه به اینکه اکنون عصر نرم‌افزار و فناوری اطلاعات است به همین دلیل نیاز است تا ما نیز در بحث آموزش در آموزش‌وپرورش تغییر نگرش جدی داشته باشیم تا تفکر، بصیرت و نوآوری را در جامعه گسترش دهیم.

وی دل بستن به آمریکا و غرب را بی‌فایده دانست و گفت: باید زیر چتر ولایت و اتحاد در کشور به‌گونه‌ای عمل کنیم تا دشمن دیگر در هیچ شرایطی نتواند جمهوری اسلامی را تهدید کند.

ناصری یزدی با اشاره به اینکه هیچ‌گاه نباید ولایت‌فقیه را تضعیف کرد، اذعان داشت: ولی‌فقیه ما انسانی مدبر و شجاع است که در طول 30 سال گذشته بسیاری از توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است.

امام‌جمعه یزد به در پیش بودن ایام فاطمیه اشاره کرد و گفت: مراسم عزاداری نباید تعطیل شود بلکه مراسم عزاداری و روضه‌خوانی را در ایام فاطمیه باید با رعایت شرایط و در فضای باز و با جمعیت هرچند اندک برگزار کرد.

کد خبر 1007572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha