برگزاری برنامه‌های دهه بصیرت و ولایتمداری در شهرستان هرسین

کنجوریان ، گفت: بمناسبت دهه بصیرت و میثاق با ولایت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی بیش از ۳۰ برنامه فرهنگی با شعار محوری این دهه بصیرت فاطمی ، ولایتمداری و مقاومت علوی با رعایت پروتکل های بهداشتی در شهرستان هرسین برگزار می شود.

عبادالله کنجوریان فرماندار شهرستان هرسین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: با توجه به تقارن اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی با چهلمین روز شهادت دکتر فخری زاده و سایر مناسبت های مهم همچون حماسه نه دی ، حمله تاریخی و فراموش نشدنی موشکی سپاه به پایگاه عین الاسد آمریکا و نام گذاری این ایام الله ( از ۹ دی تا ۱۹ دی ) بنام دهه بصیرت و ولایتمداری ، وظیفه ما را در جهت هر چه بهتر و باشکوهتر برگزار شدن برنامه های این دهه سنگین تر کرده است.

 

وی خاطر نشان کرد: مردم دارالمومنین هرسین در زمان شهادت شهید سلیمانی با یک اجتماع ۲۵ هزار نفری حماسه ای بزرگ آفریدند و با مشت های گره کرده با آرمان های آن شهید و امام خامنه ای (مدظلعه العالی ) تجدید بیعت کردند و این راه بزرگ را مصمم تر از گذشته همچنان ادامه خواهند داد.

 

فرماندار شهرستان هرسین تاکید کرد: وقتی توطئه دشمنان نمایان می شود، همه اختلافات و جناح بندی ها را نادیده گرفته و مردم یکپارچه پای کار نظام و انقلاب می ایستند. بدون تردید زنده نگه داشتن و بزرگداشت این ایام، وظیفه‌ای مهم و همگانی است و یادآوری و عبرت آموزی از حوادث دی ماه در استمرار حرکت بالنده و حفظ نظام اسلامی بسیار ضروری است.

 

کنجوریان افزود: در سالهای قبل به مناسبت نهم دی برنامه های تبیینی و آییینی و نیز تجمع با حضور اقشار مردم برگزار می شد اما امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا  در راستای حفظ سلامت مردم و جلوگیری از شیوع این ویروس برنامه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

کد خبر 1007668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha