کنگره تجلیل از شهدا و جانبازان مونث در استان برگزار می شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در نشست تشکیل ستاد برگزاری چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، از برگزاری کنگره تجلیل از ۱۷۰۰۰ شهیده و جانباز مونث در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبتسان از ایلام، « اسدالله تولیده»  اظهار کرد: کنگره ملی تجلیل از ۱۷۰۰۰ شهیده و جانباز مونث در سراسر کشور در راستای تجلیل از مقام شهدا، جانبازان و آزادگان مونث برگزار می شود که در استان ایلام نیز این کنگره در ایام دهه مبارک فجر برگزار خواهد شد.

 

وی  یادآور شد: کنگره ملی تجلیل از ۱۷۰۰۰ شهیده و جانباز مونث در سراسر کشور در راستای تجلیل از مقام شهدا، جانبازان و آزادگان مونث برگزار می شود که در استان ایلام نیز این کنگره در ایام دهه مبارک فجر برگزار خواهد شد.

 

تولیده با اشاره به اینکه استان ایلام ۳۵۴ شهیده را تقدیم انقلاب و نظام نموده است، تصریح کرد: وظایفی که دستورالعمل بر آن تاکید شده در واقع نیازمند مشارکت دستگاه های اجرائی برای برگزاری این کنگره عظیم است که امیدواریم همه دستگاه ها و نهادهای عضو ستاد جهت برگزاری هرچه با شکوه تر کنگره مشارکت نمایند.

 

وی با اشاره به اینکه برای برگزاری کنگره کنگره تجلیل از ۱۷۰۰۰ شهیده و جانباز مونث بصورت حضوری باید ستاد استانی مقابله با کرونا اعلام نظر نمایند، بیان کرد: چنانچه شرایط استان برای برگزاری مراسم حضوری مناسب باشد و ستاد مقابله با کرونا در این خصوص مجوز لازم را صادر کند، کنگره شهدای زن بصورت نمادین، با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی و در فضای باز جهت تجلیل از مقام شهدای معظم زن برگزار خواهد شد.

 

رئیس کمیته ایثارگران ستاد برگزاری چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه تبلیغات محیطی در برگزاری این کنگره از اهمیت بسیاری برخوردار است، افزود: امیدواریم شهرداری های سراسر استان در این زمینه اقدامات لازم را به نحو احسن به انجام رسانند و در این خصوص جلسه تخصصی جهت هماهنگی و برنامه ریزی برگزار می شود.

 

تولیده از فعال سازی دبیرخانه ستاد کنگره در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در آینده نزدیک خبر داد و گفت: کاشت نهال جهت گرامیداشت یاد و نام شهدا، تهیه و تولید برنامه های مختلف چند رسانه ای، اعم از مستند و تیزر توسط صدا و سیما مرکز ایلام و بهره مندی از ظرفیت فضای مجازی از مهمترین برنامه هایی خواهد بود که در راستای معرفی شهدای زن استان و تجلیل از مقام والای آنان انجام خواهد شد.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام همچنین آمار جانبازان مونث استان را نیز ۶۵۴ نفر اعلام کرد و گفت: دیدار مسئولان ارشد استان و دستگاه های اجرائی با خانواده های معظم شهدای زن و ایثارگران مونث نیز از دیگر برنامه های شاخصی است که با هماهنگی تشکلهای بانوان استان در ایام برگزاری کنگره اجرا می شود.

کد خبر 1007753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha