بیش از ۱۵۸میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان  مازندرانی پرداخت شد

عمادی گفت: ۱۵۸ میلیارد و ۷۸۷ میلیون تومان کمک هزینه معیشت به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد مازندران پرداخت شد.

«سید موسی عمادی ترکامی»، درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری ضمن تشریح اقدامات حمایتی و بهداشتی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مازندران که ویژه مددجویان تحت حمایت این نهاد انجام می شود، گفت: بهبود وضع معیشتی و توانمند سازی خانواده های نیازمند  از مهمترین اهداف این نهاد حمایتی است.

 

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران با بیان اینکه در ایام کرونایی و تعطیلی کسب و کارها ارائه خدمات معیشتی و بهداشتی به مددجویان به اوج خود رسید، افزود: با پرداخت کمک هزینه معیشت ، بخشی از مشکلات اساسی مددجویان رفع می شود.

 

وی تصریح کرد: کمک هزینه معیشتی، ماهانه به حساب ۶۷ هزار و ۶۷۳ سرپرست خانوار واریز می شود.

 

عمادی با بیان اینکه طی 9ماهه اول سال جاری ۱۵۸ میلیارد و 787 میلیون تومان کمک هزینه معیشتی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد مازندران پرداخت شد، بیان کرد:علاوه بر پرداخت کمک هزینه معیشت، مشکلات خانوارهای تحت حمایت این نهاد به صورت مستمر بررسی و بر اساس نیاز در بخش های درمانی، ازدواج، اشتغال، آموزش های فنی و حرفه ای، مشاوره و... خدمات ارائه می شود.

 

ویخاطر نشان شد: 80هزار و 924 خانوار در مازندران تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از این تعداد 67هزار و 673خانوار معیشت بگیر هستند.

کد خبر 1007774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha