نیروهای شهرداری معابر برفی را پاکسازی کردند

شهردار شیروان گفت: نیروهای شهرداری شیروان نسبت به پاکسازی معابر که پوشیده از برف فراوان است، اقدام کردند.

«شاهرخ شاهرخی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: با توجه به بارش شدید برف و یخبندان شدید در سطح معابر و خیابان های شیروان، 30 نفر از نیروهای شهرداری برای پاکسازی معابر به حالت آماده باش درآمدند.

 

شهردار شیروان بیان کرد: در راستای مدیریت بحران، شهر را به چهار نقطه تقسیم کردده ایم که نیروها اقدام به شن ریزی در سطح معابر، گذرگاه های پرتردد و خیابان ها کردند.

 

شاهرخی عنوان کرد: نیروهای در حال فعالیت از دیروز تاکنون با پنج دستگاه ماشین آلات اقدام به دو بار شن ریزی در ورودی و خروجی های شرقی و غربی شهر و مسیرهای اصلی و پرتردد کرده اند.

 

وی خاطرنشان کرد: همچنین یک اکیپ سیار در حاشیه شهر، مسیر دو بیمارستان شهر و مسکن مهر کوی وحدت که در حوزه کاری ما نیست نسبت به پاکسازی مسیرها و لغزنده بودن آنان اقدامات لازم را انجام دادند.

 

شهردار شیروان تصریح کرد: با توجه به بارش برف سنگین و تجمع آنان روی درختان، خصوصا درختان کاج تعدادی از نیروها اقدام به تکان دادن و خالی کردن شاخه های درختان پر از برف کرده اند که در این خصوص به شهروندان توصیه می شود از تکان دادن درختان که منجر به شکستن شاخه های آنان می شود، جدا خودداری کنند.

 

هواشناسی خراسان شمالی روز پنج‌شنبه گذشته با صدور اطلاعیه ای از بارش برف و باران و کولاک برف در مناطق کوهستانی این استان تا روز یک‌شنبه خبر داده بود.

 

بر اساس این اطلاعیه دمای هوا هم در برخی مناطق استان در این بازه زمانی به ۱۰ درجه سانتیگراد زیر صفر خواهد رسید.

 

شیروان با ۸۵ هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

 

 

کد خبر 1007775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha