عدم رعایت محدودیت های تردد کرونایی موجب اعمال قانون بیش از ۱۱هزار خودرو در بوشهر شد

سردار واعظی گفت: در ایام محدودیت‌های تردد کرونایی، بسیاری از مردم این محدودیت ها را رعایت نموده و با پلیس همکاری داشتند، با این وجود در مجموع ۱۱هزار و ۱۸۶ دستگاه خودرو در استان بوشهر اعمال قانون شدند.

«سردار خلیل واعظی» روز شنبه (6 دی) در گفتگو با   خبرگزاریشبستان در بوشهر به اعمال قانون خودروهایی که محدودیت های تردد کرونایی را رعایت نکردند اشاره کرد و اظهار داشت: در ایام محدودیت‌های تردد شبانه در مجموع ۱۱هزار و ۱۸۶ دستگاه خودرو در استان بوشهر اعمال قانون شدند.

 

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به اینکه تعدادی از این خودروهای اعمال قانون شده به سبب بی‌توجهی به قوانین و مقررات اعلام شده مشمول اعمال قانون و جریمه شدند، تصریح کرد: تعداد ۶۹۵ دستگاه خودرو در شهرهای با وضعیت نارنجی استان بوشهر به علت عدم رعایت محدودیت هایی کرونایی ۵۰۰ هزار تومان جریمه شدند.

 

وی ضمن تقدیر از همکاری مردم در ایام محدودیت‌های تردد کرونایی اظهار داشت: براساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، محدودیت‌هایی برای تردد بین شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی کرونا و همچنین محدودیت تردد از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح در این شهرها اجرا شده است.

 

سردار واعظی به برخی از اقدامات فرماندهی انتظامی استان بوشهر در ایام محدودیت های تردد کرونایی اشاره و ادامه داد: در این مدت با راه‌اندازی ایستگاه‌های ایست و بازرسی و همچنین از طریق دوربین‌های ترافیکی با رانندگان متخلف برخورد شده است.

 

فرمانده انتظامی استان بوشهر به اعمال قانون خودروهایی که محدودیت های تردد کرونایی را رعایت نکردند اشاره کرد و افزود: برای این تعداد خودرو جریمه‌های یک میلیونی، ۵۰۰  و ۲۰۰ هزار تومانی صادر شده است.

 

کد خبر 1007786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha