تقدیر اعضای کانون قدسیان ارجنک از کادر درمانی بیمارستان کاشانی شهرکرد

گنجی گفت: به مناسبت روز پرستار اعضای کانون قدسیان مسجد حضرت فاطمه الزهرا (س) ارجنک با حضور در بیمارستان آیت الله کاشانی شهرکرد از کادر درمانی و پرستاران به عنوان خط مقدم مقابله با کرونا تقدیر کردند.

«فرزانه گنجی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: پرستاران به عنوان بخش مهم و تاثیرگذار در حوزه بهداشت و درمان، با شیوع بیماری کرونا نقش چشمگیری در دفاع از سلامت جامعه دارند و تقدیر اعضای کانون فرهنگی هنری قدسیان مسجد حضرت فاطمه الزهرا (س) ارجنک از این عزیزان را یک وظیفه است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری قدسیان مسجد حضرت فاطمه الزهرا (س) ارجنک ادامه داد: پرستاران با تحمل روزهای سخت کرونایی همچنان در حال مداوای هم وطنانمان که دچار این بیماری منحوس شده اند هستند و حضور اعضای کانون و برگزاری مراسم تقدیر و تجلیل از زحمات پرستاران بخش کوچکی از خستگی های آن ها کم می کند.

 

وی بابیان اینکه زحمات کادر درمان به ویژه پرستاران قابل جبران نخواهد بود ابراز کرد: مردم نیز باید با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی زحمات این عزیزان را به حداقل برسانند تا دوری از خانواده برای این عزیزان هم شیرین تر شود.

 

گنجی با گرامی داشتن یاد، نام و خاطره شهدای عرصه سلامت گفت: مردم به ویژه جوانان کانون فرهنگی هنری قدسیان مسجد حضرت فاطمه الزهرا (س) ارجنک نقش مؤثر کادر درمان در کنترل این بیماری محنوس را از یاد نخواهند برد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری قدسیان مسجد حضرت فاطمه الزهرا (س) ارجنک ادامه داد: ضدعفونی و گندزدایی مساجد و معابر شهری، راه اندازی کارگاه تولید ماسک و توزیع بین مردم، آموزش رعایت نکات بهداشت فردی به مردم، توزیع بسته های معیشتی، پخت و توزیع نان بین نیازمندان و توزیع بسته های گوشت متبرک قربانی از جمله اقدامات و فعالیت های اعضای این کانون در راستای مقابله با کرونا است.

 

کد خبر 1007850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha