۵۴ بیمار کرونا در طرح غربالگری محلات دهلران  شناسایی شد

فرماندار شهرستان دهلران گفت: ۵۴ مبتلای جدید کرونا در غربالگری محلات (طرح شهید حاج قاسم سلیمانی ) در این شهرستان شناسایی شد.

«مجید عسگری» در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان در دهلران، اظهار کرد:  تعداد 179مورد تست pcr تعداد36رپید تست در سطح روستاها و تعداد 21 رپید تست در این شهرستان از آغاز طرح شهید قاسم سلیمانی تاکنون انجام شده است.

 

وی تصریح کرد: تعداد  10 تیم مراقبت در منزل، 55 تیم  مراقبت و رهگیری ،6  نظارتی و 68 تیم حمایتی  با  تعداد 568 نفر عضو در قالب طرح شهید سلیمانی در حال فعالیت  می باشند.

 

عسگری گفت: در طرح بسیج محله و خانواده محور شهید حاج قاسم سلیمانی تعداد 18 پزشک، 10 پرستار و 44  بهورز با کمک تعداد 314 نفر داوطلب بسیجی و هلال احمر در طرح غربالگری محله به  محله جهت تسریع در شناسائی بیماران و قطع زنجیره کرونا در این شهرستان فعالیت می کنند.

 

رئیس ستاد کرونا شهرستان دهلران افزود: در راستای این طرح تا کنون272 مورد بازدید مشترک از مراکز عرضه مواد غذائی و اماکن عمومی تا کنون صورت گرفته  که در این  بازدید تعداد 80 مورد اخطار و 2 مورد پلمپ  صورت گرفته است.

 

فرمادار دهلران  خاطرنشان کرد: در راستای حمایت از اقشار آسیب دیده از کرونا 201 خانوار  به مبلغ 80 میلیون تومان  بسته معیشتی و 6 میلیون تومان کمک نقدی توزیع شده است.

کد خبر 1007877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha