اجرای ۲۰ پروژه محرومیت‌ زدایی توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی در خراسان جنوبی

هنری با بیان اینکه از ابتدای امسال حدود ۲۰ پروژه عمرانی توسط قرارگاه پیشرفت با مشارکت خیرین و کمک دستگاه های اجرایی در حال اجرا بوده، گفت: تاکنون ۱۲ پروژه با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال با همکاری مردم به اتمام رسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، مراسم افتتاح پروژه انتقال آب شرب روستای میغان امروز (۶ دی) به مناسبت ایام سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با حضور فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) استان، فرماندار و امام جمعه نهبندان در این شهرستان برگزار شد.

 

«مهدی هنری» جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان خراسان جنوبی در حاشیه مراسم افتتاح پروژه گفت: یکی از ویژگی های مهم فعالیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه اولویت سنجی و سیاست‌گذاری و تصمیم گیری برای اجرای طرح های اولویت دار با نظر خودم مردم بوده و کلیه فعالیت ها با محوریت امام روستای مستقر در هر روستا و دهستان انجام می گیرد.

 

وی ادامه داد: چون پروژه ها با اولویت مردمی احصا شده، همراهی و مشارکت فعال مردم را در برداشته که مهمترین برنامه قرارگاه توانمند سازی مردم برا آبادانی منطقه است.

 

هنری افزود: با توجه به خسارت وارده سیل ابتدای سال به خط انتقال آب و قنات روستا و مسدود شدن مسیر و عدم دسترسی مردم به آب شرب با همت امام روستا و مشارکت فعال مردم و آبفا استان و کمک موسسه خیریه مهرنگار ماندگار تهران پروژه به اتمام رسید.

 

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان خراسان جنوبی با بیان اینکه این پروژه شامل یک هزار و ۲۰۰ متر خط انتقال آب و ۳۰۰ متر لایروبی قنات بوده، گفت: در مجموع ارزش ریالی پروژه حدود ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.

 

وی یکی از برنامه های قرارگاه پیشرفت و آبادانی را جذب مشارکت خیرین دانست و بیان کرد: از ابتدای امسال حدود ۲۰پروژه عمرانی توسط قرارگاه پیشرفت و با مشارکت خیرین تهران و کمک دستگاههای اجرایی مرتبط با اعتبار ۱۸ میلیارد ریال در حال اجرا بوده که تاکنون ۱۲پروژه با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال با همکاری مردم به اتمام رسیده است.

 

هنری اظهار کرد: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالرضا (ع) در ۶ دهستان شوسف و میغان نهبندان، درح سربیشه، پترگان زیرکوه، قهستان درمیان و منتظریه طبس در پنج عرصه فرهنگی، عمرانی، اشتغال، سلامت و تعلیم و تربیت به دنبال ارائه یک الگوی توانمندسازی و آبادانی روستاها با مدل انقلاب اسلامی است.

کد خبر 1007883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha