تفاهم نامه همکاری با بسیج سازندگی سپاه لرستان منعقد شد

قاسمی، از انعقاد تفاهم نامه همکاری میراث فرهنگی با بسیج سازندگی سپاه لرستان خبر داد و گفت: این تفاهم نامه با هدف ایجاد اشتغال و کمک به پایداری تولید داخلی منعقد شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «سید امین قاسمی»، امروز(6دی) در جمع خبرنگاران از انعقاد تفاهم نامه همکاری با بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان خبر داد و اظهار داشت: این تفاهم نامه در ۵ ماده و به مدت یکسال شمسی از دی ماه سال جاری به منظور رسیدن به اهداف فوق الذکر به امضای طرفین رسید.

 

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان هدف از انعقاد این تفاهم نامه را توجه به منویات رهبر معظم انقلاب، ایجاد اشتغال، کمک به پایداری تولید داخلی و بی نیاز شدن نسبت به خارج از کشورعنوان کرد.

 

وی در ادامه بیان داشت: کمک به رشد و توسعه اشتغال در جامعه هدف، به منظور هم افزایی در حوزه‌های گوناگون از دیگر اهداف انعقاد تفاهم نامه همکاری میراث فرهنگی با بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان است.

 

قاسمی یادآور شد: در سایه این تفاهم نامه اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان و بسیج سازندگی استان می‌توانند در زمینه های اقتصادی، فرهنگی، تاریخی، آموزشی و گردشگری استان همکاری و اشتغال زایی هدفمندی داشته باشند.

 

کد خبر 1007933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha