دسترسی دوم ایستگاه کوهسنگی از خط دو قطار شهری افتتاح شد

با حضور شهردار مشهد، جمعی از اعضای شورای شهر، معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهردار و جمعی از مدیران شهری، دسترسی دوم ایستگاه کوهسنگی افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، ظهر امروز(۶ دی) و با حضور شهردار مشهد، جمعی از اعضای شورای شهر، معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهردار و جمعی از مدیران شهری، دسترسی دوم ایستگاه کوهسنگی افتتاح شد.

 

«کیانوش کیامرز» در این خصوص گفت: در مجموع ایستگاه کوهسنگی در زیربنایی به مساحت ۵هزار مترمربع و با هزینه ای بالغ بر ۱۳۰ میلیارد تومان احداث شده است، این ایستگاه دارای دو راه دسترسی است که یکی از این دسترسی ها واقع در خود بوستان کوهسنگی ۱۹ آذر ماه سال گذشته به همراه ایستگاه به بهره برداری رسید.

 

مدیرعامل شرکت قطار شهری مشهد تصریح کرد: اکنون نیز شاهد دسترسی دوم این ایستگاه واقع در ضلع شمال غربی حاشیه خیابان کوهسنگی هستیم که استفاده از قطار شهری را برای مردم راحت تر خواهد کرد.

 

وی با اشاره به اینکه برای احداث دسترسی دوم ایستگاه کوهسنگی حدود ۱۵ میلیارد تومان هزینه شده است، ادامه داد: این دسترسی مجهز به ٢ آسانسور و چهار پله برقی است و آسانسورها به گونه ای نصب شده اند که خرید بلیت و دسترسی به سکوهای سوار شدن به قطارها را برای افراد دارای معلولیت تسهیل کرده اند.

کد خبر 1007989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha