مردم ایران اسلامی گوش به فرمان ولی فقیه هستند

حجت الاسلام حافظ نیا گفت: مردم ایران اسلامی بارها در عرصه های مختلف نشان داده اند که ولایتمدار و گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت الاسلام«کاظم حافظ نیا» امروز(شنبه، ۶ دی) در جلسه ستاد گرامیداشت حماسه ۹ دی و دهه بصیرت که در محل سالن اجتماعات شماره یک فرمانداری این شهرستان برگزار شد با تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه(س)، اظهارکرد: حضرت فاطمه زهرا(س) شهیده راه امامت و ولایت بود.

 

امام جمعه بندر آستارا با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا(س) جان خود را در راه دفاع از ولایت تقدیم کرد، افزود: الگوی ولایتمداری و دفاع از ولایت حضرت فاطمه زهرا(س) است.

 

وی با تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: دفاع از ولایت و گوش به فرمان ولی ‌فقیه بودن ازجمله وصایای شهید سلیمانی بود و ما نیز باید اینگونه عمل کنیم.

 

حجت الاسلام حافظ نیا با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی بارها در عرصه های مختلف نشان داده اند که ولایتمدار و گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند، تصریح کرد: در گرامیداشت مناسبت‌ های ملی و دینی همچون حماسه ۹ دی همه باید در صحنه حضور داشته باشیم.

 

امام جمعه بندر آستارا با بیان اینکه مردم ولایتمدار و انقلابی ایران اسلامی در حماسه ۹ دی سال ۸۸ بساط فتنه و فتنه گران را برچیدند، خاطرنشان کرد: از شاخصه‌های نیروی انقلابی ولایت ‌مداری و حضور در مناسبت ‌های ملی و دینی است و مسئولی که نسبت به ولی ‌فقیه و مناسبت‌های ملی و دینی بی‌ تفاوت باشد چنین مسئولی به درد نظام و انقلاب نمی ‌خورد.

 

*بهره گیری از ظرفیت رسانه و فضای مجازی برای تبیین حماسه ۹ دی

«عباس صابر» نیز در این جلسه بر فضاسازی محیطی متناسب با یوم الله ۹ دی، ایام فاطمیه(س) و سالروز شهادت شهید سلیمانی توسط شهرداری ها، بخشداری ها، ادارات و دهیاری ها تاکید کرد.

 

فرماندار بندر آستارا افزود: از ظرفیت فضای مجازی، پیام رسان شاد، صدا و سیما و رسانه ها در راستای تبیین حماسه ۹ دی بهره گرفته شود.

 

صابر با بیان اینکه در یوم الله ۹ دی سال ۸۸ مردم شهید پرور و انقلابی ایران اسلامی در پشتیبانی از ولایت ‌فقیه در صحنه حضور پیدا کردند، گفت: حضور میلیونی مردم در صحنه این را نشان می ‌دهد که مناسبت‌ های ملی و دینی از جمله ۹ دی به صورت ویژه برگزار شوند.

 

*بیش از ۸۸ هزار آستارایی در طرح شهید سلیمانی غربالگری شدند

«بهزاد قنبری» نیز در این جلسه،اظهارکرد: تاکنون در قالب طرح شهید سلیمانی ۸۸ هزار و ۴۰۸ نفر از جمعیت ۹۳ هزار و ۱۱۷ نفری شهرستان آستارا غربالگری شده اند.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا در قالب این طرح، ۲۳۴ فرد مشکوک به ویروس کووید ۱۹ شناسایی شد که بیماری ۹۷ نفر از آن‌ها قطعی است.

 

قنبری با بیان اینکه شعار امسال دهه بصیریت« بصیرت فاطمی، ولایت ‌مداری و مقاومت علوی» است، خاطرنشان کرد: افتتاح بزرگ ‌راه شهید حاج قاسم سلیمانی، اهدای خون توسط کارمندان دولت، ویزیت رایگان، برپایی نمایشگاه محتوایی و بصیرتی از جمله برنامه ‌های امسال دهه بصیرت است.

کد خبر 1008006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha