روزانه ۳۰۰ هزار ماسک در خراسان جنوبی تولید می شود

جرجانی گفت: روزانه بیش از ۳۰۰ هزار ماسک توسط واحدهای صنعتی خراسان جنوبی تولید می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، کارگروه  تسهیل و رفع موانع تولید امروز (6 دی) برای بررسی مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی ماسک خراسان‌جنوبی برگزار شد.

 

«عباس جرجانی»، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی در این جلسه اظهار کرد: در حال حاضر پنج واحد تولیدی صنعتی در سطح استان ماسک تولید می کنند.

 

وی با بیان اینکه از این تعداد، دو واحد صنعتی، کد بهداشتی دریافت و یک واحد هم در حال طی کردن مراحل اخذ کد بهداشتی است، گفت: تولید ماسک در این واحدها با بالاترین کیفیت صورت می گیرد.

 

وی تصریح کرد: ظرفیت تولید واحدهای صنعتی خراسان جنوبی روزانه بیش از 300 هزار ماسک توسط واحدهای صنعتی استان است که با توجه به خودکفایی در تولید ماسک و تولید مازاد بر نیاز استان، انتظار است تمامی ماسک مورد نیاز و مصرفی استان از این واحدها تهیه و تامین گردد تا ضمن استفاده از ظرفیت تولیدی داخل استان و حمایت از سرمایه گذاران در این بخش، تولید این محصول تداوم داشته و اشتغال ایجاد شده در این واحدها تثبیت گردد.

 

در این جلسه در این جلسه مقرر شد میزان ماسک مورد نیاز دانشگاه علوم پزشکی استان و همچنین داروخانه ها از واحدهای تولیدی داخل استان تأمین گردد و بازرسی و نظارت های مشترک با محوریت شبکه بهداشت و درمان برای جلوگیری از عرضه ماسک های فاقد استاندارد و کیفیت در سطح بازار عرضه تشدید شود.

 

 

کد خبر 1008013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha