پیوند فاطمی ۲۰ زوج در جوار گلزار شهدای گمنام جیرفت 

عصر امروز ۶ دی به همت سپاه شهرستان جیرفت مراسم پیوند فاطمی ۲۰ زوج در جوار گلزار شهدای گمنام این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، عصر امروز ۶ دی به همت سپاه شهرستان جیرفت مراسم پیوند فاطمی ۲۰ زوج در جوار گلزار شهدای گمنام این شهرستان برگزار شد.

 

 

 

 

 

 




«ناصر بهروز» در حاشیه این مراسم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی، گفت: با توجه به این که در آستانه سالگرد شهادت سردار دل ها قرار داریم بنابراین در راستای اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی مراسم پیوند فاطمی میان این زوج ها برگزار  شد.

 

 

 

 

 



فرمانده سپاه شهرستان جیرفت افزود: متاسفانه مشکلات اقتصادی از بزرگترین موانع سد راه ازدواج جوان ها است و یکی از رویکردهای طرح شهید سلیمانی تسهیل در امر ازدواج جوانان است.




وی خاطرنشان کرد: هزینه های عقد ازدواج این زوجین اعم از تزیین ماشین، سفره عقد و هزینه دفترخانه توسط سپاه شهرستان و با همکاری خیرین تامین شده و علاوه بر این نیز به هر یک از زوجین ۲ کارت هدیه تقدیم شد.




بهروز بیان کرد: همچنین به نوعروسان یک چادر رنگی و روسری اهدا شده و از سوی آستان قدس رضوی نیز یک جلد کلام الله مجید به زوجین اعطا شد.



فرمانده سپاه شهرستان جیرفت با اشاره به تداوم روند ازدواج آسان جوانان، تاکید کرد: امیدواریم زوجین ساده زیستی را سرلوحه زندگی خود قرار داده و در پرتو عنایت حضرت ولی عصر (عج) و با تاسی از سیره شهدا مخصوصا حاج قاسم سلیمانی زندگی سعادت مندی داشته باشند.

 

 

 

 

 

 

 



حجت الاسلام «حسین محمدی» در این مراسم، گفت: یکی از کانون های مهم اجتماع خانواده است و نخستین کانون هر خانواده نیز زن و مرد هستند.

 



رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت افزود: صبر از عوامل تحکیم بنیان خانواده در زندگی است و زوجین برای دستیابی به خوشبختی و آرامش باید در مقابل مشکلات صبور باشند.

 



وی ابراز کرد: طبق آیه صریح قرآن کریم، زن و شوهر باید در پوشاندن عیوب یکدیگر  همچون لباس بوده و نسبت به یکدیگر محبت و مودت داشته باشند.



حجت الاسلام محمدی در خاتمه ضمن تبریک به زوجین، یکی از عوامل فروپاشی زندگی زناشویی را مداخله والدین در زندگی فرزندان عنوان کرد. 

کد خبر 1008027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha