گرامیداشت یاد شهدا کمتر از شهادت نیست

بذرافشان گفت: برگزاری جشنواره به نام «شهید سلیمانی» نمودی برای گرامیداشت تمامی شهداست و به گفته رهبر معظم انقلاب، گرامیداشت یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمد بذرافشان»، امروز (شنبه 6 دی) در نخستین جشنواره «عصر سلیمانی ها» در تالار «حافظ» شیراز گفت: برگزاری جشنواره به نام «شهید سلیمانی» نمودی برای گرامیداشت تمامی شهداست و به گفته رهبر معظم انقلاب، گرامیداشت یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

مدیرکل کمیته امداد فارس ادامه داد: شهید سلیمانی در جامعه اسلامی به قدری تاثیرگذار بود که تمامی آحاد جامعه به این شهید بدهکار هستند و آرامشی که در جامعه اسلامی ایجاد شده نمود تلاش های شهید سلیمانی است.

وی اضافه کرد: بسیاری از برنامه های فرهنگی که پس از شهادت سردار سلیمانی در کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شده به نام این شهید والا مقام نامگذاری شده است.

بذرافشان اعلام کرد: اهدای بیش از سه هزار تبلت به دانش آموزان نیازمند نیز در قالب رزمایشی به نام «شهید سلیمانی» توسط کمیته امداد فارس به انجام رسید.

«مظاهر بابایی» نیز در این جشنواره گفت: آموزش مکتب «سلیمانی»، چراغ هدایت نسل های آینده است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان فارس تاکید کرد: جشنواره «عصر سلیمانی ها»، مظهری برای جامعه اسلامی است و افرادی نظیر شهید سلیمانی، حاصل تربیت اسلامی هستند.

کد خبر 1008036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha