برگزاری مراسم عزاداری ایام شهادت حضرت زهرا(س) در دفاتر مراجع عظام تقلید در قم

مراسم سوگواری ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در دفاتر مراجع عظام تقلید و علما در قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) مجلس عزاداری و سوگواری در دفاتر و بیوت مراجع عظام تقلید و علما در قم برگزار می‌شود.

 

مراسم عزاداری ایام فاطمیه از روز دوشنبه هفته جاری در دفاتر حضرات آیات علوی گرگانی، صافی گلپایگانی، نوری همدانی، وحید خراسانی، شبیری زنجانی و دیگر علما برگزار می شود.

 

مراسم عزاداری شهادت حضرت در دفتر آیت الله شبیری زنجانی نیز از روز دوشنبه هفته جاری به مدت سه روز از ساعت 10:30 صبح در بلوار بهار- کوچه 6 برگزار می شود.

 

همچنین مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت زهرا(س) به مدت 4 روز از ساعت 9 تا 10 در دفتر آیت الله علوی گرگانی واقع در کوچه 26 صفاییه برگزار می شود.

 

این مراسم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار و به‌طور زنده از صفحه اینستاگرام رسمی دفتر پخش خواهد شد.

 

همچنین مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در دفتر آیت‌الله نوری‌همدانی نیز از روز دوشنبه به مدت سه روز از ساعت 10 تا 11 در خیابان صفائیه کوچه 33 برگزار خواهد شد.

 

همچنین مراسم سوگواری شهادت حضرت زهرا(س) از روز  دوشنبه به‌مدت 3 روز از  ساعت 10:30 در دفتر آیت‌الله‌ وحید خراسانی واقع در کوچه 23 خیابان شهدا(س) صفاییه برگزارمی شود.

 

در دفتر آیت الله صافی گلپایگانی واقع در کوچه 6 خیابان چهارمردان نیز  از روز دوشنبه 8 دی‌ماه تا چهارشنبه 10 دی‌ماه از ساعت 9:30 تا 11 صبح مراسم عزاداری شهادت حضرت به مدت سه روز برگزار می شود.

 

لازم به ذکر است مراسم سوگواری در دفاتر مراجع با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت فاصله برگزار شده و در صفحه‌ فاطمیه‌ حضرت ولی‌عصر (عج) در اینستاگرام نیز‌ به‌صورت زنده پخش می شود.

کد خبر 1008085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha