حضور فعال ۱۵ استان کشور در جشنواره ملی دل گپ مازندران

زحمتکش از حضور فعال حدود ۱۵ استان کشور در جشنواره ملی دل گپ خبر داد و گفت: تداوم راه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ضرورتی انکارناپذیر در جامعه است و جشنواره دل گپ تلاش دارد تا استمراربخش این راه باشد.

« حسین زحمکتش» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در نکا اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن اولین سالگرد شهادت مظلومانه سردار دلها حاج قاسم سلیمانی اولین جشنواره ملی « دل گپ» برای گروه سنی مختلف با محوریت سردار سلیمانی در سطح کشور برگزار می‌شود.

 

رییس ستاد جشنواره ملی دل گپ افزود: تداوم راه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ضرورتی انکارناپذیر در جامعه است و جشنواره دل گپ تلاش دارد تا استمراربخش این راه باشد.

 

وی با اشاره به اینکه جشنواره ملی «دل گپ» با موضوع فیلم کوتاه 15 ثانیه ای از سردار سلیمانی برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: این جشنواره تلاش دارد تا در آستانه اولین سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از توان همه علاقمندان در رده های مختلف سنی از کودکان و نوجوانان، جوانان و بزرگسالان  برای تولید محتوای فیلم کوتاه 15 ثانیه ای در مورد سردار سلیمانی استفاده کند.

 

زحمتکش از تمدید زمان ارسال آثار به جشنواره دل گپ، جشنواره دلگویه ها برای سردار سلیمانی خبر داد و گفت: زمان ارسال آثار به جشنواره ملی دل گپ در مازندران تا 20 دی ماه تمدید شد و افراد برای شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را به شماره 09101392179 ارسال کنند.

 

وی افزود: فراخوان این جشنواره از ماه قبل اجرایی شده و تاکنون از حدود 15 استان کشور آثار به جشنواره ملی دل گپ ارسال شده است که استان کرمان همچنان صدرنشین است و استان قم و البرز رتبه های بعدی ارسال آثار را دارند.

 

مدیر کانون بسیج رسانه نکا یادآور شد: جشنواره ملی « دل گپ» دومین جشنواره ملی برگزار شده به همت بسیج رسانه نکا و با همکاری بسیج رسانه مازندران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است.

 

به گزارش شبستان، سردار حاج قاسم سلیمانی صبحگاه جمعه ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۸ توسط آمریکایی‌ها در فرودگاه بغداد به شهادت رسید و در این حمله همراه با سردار سلیمانی، ابومهدی المهندس قائم مقام بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و شمار دیگری از رزمندگان عراقی به شهادت رسیدند

کد خبر 1008088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha