بهره برداری از  ۳۶ پروژه تا خرداد ۱۴۰۰ در قالب طرح جهش در کشور

محمد گفت: تا خرداد ۱۴۰۰ بالغ بر ۳۶ پروژه را با همت دولت امیدواریم در صورت تامین مالی به اتمام برسانیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «سعید محمد» صبح امرو( یکشنبه ۷ دی) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با پیگیری استان داشتیم ۶ماه قبل تفاهم نامه با استان امضا کردیم.
 
 
 
فرمانده قرارگاه خاتم انبیاء با بیان اینکه با استان گلستان برای اجرای  23 پروژه تفاهم  همکاری داشتیم، افزود: اجرای این پروژه ها نیاز به یک همت دارد و با بروکراسی اداری رو به رو هستیم و هم منابع محدود است و هم مشکلات در زمینه تامین اعتبار وجود دارد.
 
 
 
محمد افزود: با زحمتی که استان کشیده برخی پروژه ها اجرایی شده و برخی دیگر نیز در دست اقدام است.
 
 
 
وی ابراز داشت: مقرر شده با این جلسه موانع برطرف شود و اگر پروژه ها در دست اقدام اجرا شود قطعا به معیشت مردم کمک می کند.
 
 
 
فرمانده قرارگاه خاتم انبیاء  یادآور شد: تلاش می کنیم پروژه هایی که منعقد شده طبق زمان بندی پیگیری کنیم و اگر برخی دیگر از پروژه های تفاهم شده تبدیل به قرارداد شود براساس زمان بندی پیگیری خواهیم کرد.
 
 
 
محمد یادآور شد: 80 درصد از پرسنل که در پروژه ها استفاده می کنیم بومی هستند و همچنین بیشتر نیروهای ما جوان هستند و 48 هزار نفر پرسنل داریم.
 
 
 
وی با بیان اینکه با اجرای پروژه ها به دنبال ایجاد توسعه اشتغال پایدار است، افزود: برنامه ریزی با سازمان برنامه و بودجه وجود دارد و برخی از پروژه ها در قالب طرح جهش بنا شد تامین مالی شود تا بتوانیم این پروژه ها را به پایان برسانیم.
 
 
 
فرمانده قرارگاه خاتم انبیاء یادآور شد: تا خرداد 1400 بالغ بر 36 پروژه  را با همت دولت امیدواریم در صورت تامین مالی به اتمام برسانیم.
 
 
 
محمد بیان کرد: هزینه زیادی در پروژه نیمه تمام است و مردم از این پروژه های نیمه تمام نمی توانند استفاده کنند و محاسباتی داشتیم و اگر 30 هزار میلیارد تومان اعتبار تزریق شود به میزان 350 هزار میلیارد تومان پروژه  قابل اجرا است.
کد خبر 1008160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha