ایجاد پویش‌های سوادآموزی مبتنی بر ارائه آموزش‌های مجازی و شبکه‌های اجتماعی

مرادی گفت: تلاش همکاران در ایجاد پویش‌های سوادآموزی مبتنی بر ارائه آموزش‌های مجازی و شبکه‌های اجتماعی، توانمندسازی و آگاه‌سازی سوادآموزان برای مراقبت بیشتر از خود و خانواده در مقابله با ویروس کرونا، مصداقی از سوادآموزی جامعه محور را عینیت بخشیده است.

«بابک مرادی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با اشاره به نقش ارزشمند سواد و علم اظهار کرد: در جوامع گوناگون، آموختن سواد به عنوان حق اساسی و لازمه پیشرفت انسان و رسیدن به توسعه پایدار شناخته شده است.

 

رئیس اداره سوادآموزی اندیمشک با بیان اینکه هر انسان اعم از کودک، نوجوان و بزرگسال باید از فرصت‌های آموزشی برخوردار باشد افزود: این نیاز، هم توانایی بر خواندن و نوشتن را در بر می‌گیرد و هم عامل رشد و توسعه در ابعاد گوناگون اقتصادی، سیاسی و فرهنگی می‌شود.

 

وی اذعان کرد: جامعه‌ای که خود را به سلاح علم و دانش تجهیز کند، در همه عرصه‌ها سربلند و پیروز خواهد شد و بر بام چنین سرزمینی پرچم فخر و برازندگی بر افراشته می‌شود و افق‌های روشنی را پیش روی خود خواهد گشود.

 

مرادی ضمن گرامیداشت هفتم دی‌ماه سالروز صدور فرمان تاریخی تاسیس نهضت سوادآموزی توسط امام خمینی (ره) تصریح کرد: ثمره درخت به بار نشسته سوادآموزی کشور، میوه‌های شیرین خواندن و نوشتن را بر دامن پاک و بی‌آلایش قشرهای زیادی از محرومین هدیه کرده و کشور را به رویش دانش و اندیشه تبدیل کرده است.

 

وی عنوان کرد: همزمان با چهل و یکمین سالروز تاسیس سازمان نهضت سوادآموزی، تلاش شایسته همکاران در ایجاد پویش‌های سوادآموزی مبتنی بر ارائه آموزش‌های مجازی و شبکه‌های اجتماعی، توانمندسازی و آگاه‌سازی سوادآموزان برای مراقبت بیشتر از خود و خانواده در مقابله با ویروس کرونا، مصداقی از سوادآموزی جامعه محور را عینیت بخشیده است.

 

رئیس اداره سوادآموزی اندیمشک در پایان از سوادآموزان، آموزش‌دهندگان، همکاران، پیشکسوتان و بازنشستگان به پاس زحمات، تلاش‌ها و خدمت صادقانه در این نهاد قدردانی کرد.

 

کد خبر 1008196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha