نام‌گذاری یک سالن چند منظوره فرهنگی به نام شهید فخری زاده در آران و بیدگل

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل از نام‌گذاری یک سالن چند منظوره فرهنگی به نام شهید محسن فخری زاده در این شهرستان خبرداد.

سعید ضابطی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل در حاشیه بازدید از پروژه چند منظوره فرهنگی موسسه قرآنی مهد قرآن و ولایت گفت: این سالن چند منظوره فرهنگی در حال تأسیس موسسه مهد قرآن و کریم ولایت شهرستان آران و بیدگل به پاس زنده نگه داشتن یاد و خاطره نام شهدای عرصه علم و فناوری به نام شهید محسن فخری زاده نامگذاری و افتتاح می شود.


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: این سالن به مساحت یک هزار متر مربع به منظور استفاده کاربری به عنوان محل برگزاری همایش های فرهنگی مذهبی، جلسات مذهبی، گردهمایی و سخنرانی با ظرفیت ۵۰۰  نفر به صورت رسمی همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر به بهره برداری خواهد رسید.


ضابطی به فعالیت های موسسه قرآن و ولایت آران و بیدگل اشاره کرد و گفت:  این مرکز از ابتدای سال جاری برای ۷۰ نفر از مددجویان اشتغال مستقیم ایجاد و هم اکنون کارگاه ۳۰۰ متری به منظور توسعه اشتغالزایی برای ۱۰۰ نفر از مددجویان تحت پوشش راه اندازی کرده است که تا پایان ماه جاری افتتاح خواهد شد.

 

مؤسسه مهد قرآن کریم و ولایت آران و بیدگل به واسطه فعالیت‌های مداوم در آموزش قرآن آموز و ترویج فرهنگ قرآنی از سال ۱۳۸۲ در چندین سال پیاپی رتبه نخست استان اصفهان و در سال ۱۳۸۷ هم رتبه نخست کشور را در زمینه فعالیت های قرآنی کسب کرده است./

 

کد خبر 1008232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha