ظرفیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز در قالب طرح ایران قوی دیده می شود

مقدم با اشاره به اهمیت اجرای رویداد ملی فهما گفت: ظرفیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز در قالب طرح ایران قوی دیده می شود.

« ناصر مقدم» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز با اشاره به اهمیت اجرای رویداد ملی فهما گفت: ظرفیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز در قالب طرح ایران قوی دیده می شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود: شرایط شیوع بیماری کرونا، تغییرات جدی در روند برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد ایجاد کرد با وجود این همچنان این فعالیت ها در راستای احیاء مساجد انجام شد.

 

وی اظهار کرد: طرح ایران قوی از جمله طرح های ملی فهما است که در قالب زیست مومنانه طی سال جاری اجرا می شود و این مهم یک رقابت در قالب زیست مومنانه است.

 

وی عنوان کرد: استان البرز به عنوان معین طرح ملی ایران قوی در بخش رواق نمایش است که این امر متناسب با ظرفیت های هنری و نمایشی بچه های مسجد تعریف می شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: استان البرز سیر نزولی بیماری کرونا را شاهد است که این مطلب با توجه به رعایت فاصله گذاری های اجتماعی محقق شده است.

 

مقدم عنوان کرد: ویژه برنامه های ایام فاطمیه در کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و در قالب تبیین جایگاه معرفتی حضرت زهرا سلام الله علیها با سخنرانی ائمه جماعات و جمعه استان برپا می شود.

 

 

کد خبر 1008290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha