مکتب شهید سلیمانی را باید برای نسل کنونی تبیین کنیم

ماموستا فخری، گفت: همه ما باید قدرشهدا را بدانیم ورهرو راه آنان باشیم زیرا در دنیای پیچیده امروز باید مکتب شهید سلیمانی را برای نسل کنونی تبیین کنیم.

ماموستا ملا احمد فخری امام جمعه جوانرود در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: با نزدیک شدن به اولین سالگرد شهید سلیمانی دشمنان فکر می کردند مردم یاد و مکتب این شهید را فراموش خواهند کرد اما آنها نه تنها فراموش نشد بلکه زنده تر از همیشه در زندگی و یاد ملت ایران جاری است.

 

وی  خاطر نشان کرد: شهید سلیمانی امروز درجهان اسلام و کشور به الگویی برای همه نسل‌ها با هر عقیده و سلیقه‌ تبدیل شده است. و هرگز جوانان این مرز و بوم اجازه نخواهند داد راه این شهید و شهیدان ناکام بماند بلکه ادامه دهنده راه آنها خواهند بود.

 

امام جمعه شهرستان جوانرود با بیان اینکه یکی از مهمترین ویژگی‌های اخلاقی سردار سلیمانی مردمی بودن ایشان بود افزود: شهید سلیمانی با همه مرتبه نظامی که داشت، اما همواره خود را خادم مردم می‌دانست و هیچگاه به دنبال جایگاه برای خود نبود و نشان داد کسی که در نظام اسلامی مسئولیت قبول می‌کند باید در خدمت مردم باشد. 

 

ماموستا فخری تصریح کرد:این این شهیدوالا مقام فرمانده ای شجاع و بی باک بود ودرتمامی عملیات جلوترازرزمندگان ومدافعان حرم ودرخط مقدم نبردبود و ما بایدراه و رسم  زندگی رااز وصایای شهیدسلیمانی بیاموزیم.

 

وی در پایان بابیان اینکه تا مکتب شهید سلیمانی زنده است ایران اسلامی آسیبی نخواهددید، گفت: آرامش و امنیت امروز خود را مدیون شهید سلیمانی هستیم و اگر بخواهیم این امنیت همچنان برقرار باشد باید راه و مکتب ایشان را به خوبی ادامه دهیم و نبایدپرچمی که برافراشته شده  روی زمین بماند.

کد خبر 1008292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha