برگزاری رژه حماسی، سیاسی خودرویی به مناسبت ۹ دی در صومعه‌سرا

حجت‌الاسلام ابراهیم‌زاده گفت: رژه حماسی، سیاسی خودرویی مردم صومعه‌سرا در راستای تجدید بیعت با ولایت برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام«علیرضا ابراهیم‌زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی اظهار کرد: حماسه ۹ دی نماد استقلال و بصیرت یک مردم است که تا پای جان در برابر دشمن ایستادگی می‌کنند.

 

رییس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا 9دی را روز غلبه جنود الهی بر شیطان عنوان کرد و افزود: در روز نهم دی ۱۳۸۸، مشروعیت سیاسی نظام اسلامی ایران بار دیگر با حضور خودجوش ده‌ها میلیونی مردم در سراسر کشور به جهانیان اعلام شد.

 

وی با بیان اینکه هشتم و نهم دی ماه 88 به عنوان برگ زرینی در تاریخ کشور ایران، پیام ولایت مداری ملت را به جهانیان فریاد زد و تجدید پیمان ملت با ارزش‌های انقلاب اسلامی و ولایت شد گفت: این خود برگرفته از بصیرت و آگاهی ناشی از فرهنگ عاشورایی ملت قهرمان ایران است.

 

حجت‌الاسلام ابراهیم‌زاده با اشاره به اینکه حماسه عظیم و عاشورایی نهم دی جواب کوبنده‌ای به همه فتنه‌گران و حرمت شکنان عاشورا و دین ستیزان بدسرشت بوده است تصریح کرد: این حماسه نشان داد که تربیت یافتگان مکتب امام حسین(ع) در عشق و وفاداری به رهبر خویش همواره آماده ایثار و جانفشانی هستند.

 

رییس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا با اشاره به اینکه به دلیل ویروس کرونا امکان برگزاری تجمع و راهپیمایی در سطح شهرستان نیست خاطرنشان کرد: رژه حماسی، سیاسی خودرویی مردم صومعه‌سرا در راستای تجدید بیعت با ولایت روز نهم دی‌ماه برگزار می‌شود.

 

 

کد خبر 1008324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha