برگزاری یادواره شهدای شهرستان یزد با محوریت خدمت رسانی به مردم

جوکار با اشاره به برگزاری یادواره شهدای شهرستان یزد گفت: این یادواره در قالب و محوریت خدمت رسانی به مردم برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « عباس جوکار» صبح امروز در نشست خبری در جمعه اصحاب رسانه استان یزد به مناسبت برگزاری یادواره شهدای شهرستان یزد گفت: با توجه به برگزاری کنگره 4 هزار شهید دارالعباده و دارالعلم یزد در اسفندماه سال جاری، یادواره شهدای شهرستان یزد را نیز در پیش داریم که در این راستا برنامه های مختلفی را در سطح شهرستان یزد برگزار می کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مرکزی یزد بیان کرد: تاکنون 55 سری جهیزیه توزیع شده و ۱۱۰ جهیزیه نیز در دست اقدام است که هر سری حدود 40 میلیون تومان است.

وی افزود: در این راستا ۵ هزار ۸۳۸ کیلو گوشت قرمز، نزدیک به 30 تن مرغ نیز در بین نیازمندان توزیع شده است.

جوکار گفت: تعداد 400 گوسفند ذبح و قربانی می شوند و پیش بینی 8 تن گوشت می شود که با هماهنگی با گروه های جهادی و کمیته امداد تحویل نیازمندان می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مرکزی یزد بیان کرد:  تولید و تحویل بیش از ۱۰ میلیون ماسک، تولید بیش از 9 هزار 700 گان، بازسازی آموزشگاه ها و مراکز آموزشی با استفاده از ظرفیت گروه های جهادی دانش آموزی، تهیه کلیپ و سرودهای متناسب با شهادت توسط گروه های سرود با محوریت حاج قاسم سلیمانی از جمله برنامه های ما در راستای برگزاری بزرگداشت کنگره شهدای استان یزد است.

جوکار بیان کرد: رویکرد ما خدمت رسانی است و سعی کردیم از ظرفیت های مردمی استفاده شود که در این زمینه نیز 400 شیفت ایثار را در بخش کارگری شروع کردیم که امیدواریم تا کنگره سرداران شهید انجام می شود.

وی همچین ضمن گرامیداشت مناسبت های دیماه افزود: 9 دی روز حماسه بزرگ ملت ایران است که بایستی پاس بداریم و این روز را گرامی بداریم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مرکزی یزد گفت: طرح شهید سلیمانی به عنوان یکی از طرح های ما است که در محلات و قرارگاه ها اجرایی می شود و یکی از نقاط موفقیت آن نیز همراهی و همگامی با مردم بوده است.

کد خبر 1008332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha