اجرای پویش ایران مهربان با هدف جذب پدران معنوی در کرمانشاه

رخصی، گفت: پویش ایران مهربان با هدف جذب پدران معنوی برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین از ابتدای نیمه دوم سال جاری اجرا شده است.

 محسن رخصی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: تاکنون با حمایت استاندار کرمانشاه؛ کارکنان دستگاه ها و ادارات اجرایی، فرمانداری ها، بانک ها، بیمه ها و شرکت های معتبر خصوصی به پویش ایران مهربان پیوسته اند.

 

وی بابیان اینکه تاکنون بیش از ۵ هزار نفر حامی جدید اعلام آمادگی کرده اند، خاطر نشان کرد: از ابتدای شروع این پویش تاکنون پنج هزار و ۲۴۵ حامی جدید برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین در استان کرمانشاه  اعلام آمادگی کرده اند وحداقل کمک هر حامی به فرزندان معنوی خود در این پویش ۲۰ هزار تومان است.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کرمانشاه افزود: امیدواریم با مشارکت مردم، دستگاه های اجرایی و سازمان ها بیش از ۳۷ هزار حامی جدید برای فرزندان ایتام و محسنین تا پایان امسال جذب شوند.

 

رخصی تصریح کرد: هم اکنون هر یک از ایتام کرمانشاهی حداقل از حمایت چهار پدر معنوی بهره مند هستند، و سرانه کمک ماهانه حامیان نیک اندیش به هر یک از فرزندان معنوی تحت حمایت ۳۵۰ هزار تومان است.

 

وی  در پایان گفت: خیرین و حامیان می توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد در شهرستان ها و یا سایت الکترونیکی  ekram.emdad.ir ، ارسال عدد ۱ به شماره پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۸۳  تماس با شماره ۰۹۶۸۸۷ از درگاه های مشارکت خیران نیک اندیش در پویش ایران مهربان است.

کد خبر 1008364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha