تامین مسکن برای اقشار کم درآمد در اولویت قرار گیرد

جمالی گفت: توجه ویژه ای به تامین مسکن برای اقشار کم درآمد به ویژه مددجویان کمیته امداد (ره) و بهزیستی به عمل آید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «احد جمالی» ظهر امروز (۷ دی ماه) در شورای مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد بر تلاش مجموعه مدیران استان و همکاری همه دستگاه های اجرای و بانک های عامل با راه و شهرسازی جهت تسریع در روند طرح اقدام ملی مسکن در استان تاکید کرد.
 

سرپرست هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید گره گشایی از مشکلات اقشار کم درآمد به ویژه تامین مسکن برای این گروه ها در اولویت باشد.
 

وی شرط تحقق اجرای طرح بزرگ اقدام ملی مسکن را هماهنگی همه دستگاه‌ها به ویژه دستگاه‌های خدمات ‌رسان دانست و تاکید کرد: برای تامین زیرساخت‌های مورد نیاز کمیته هایی تشکیل و جلساتی برگزار شود تا اقدامات لازم به عمل آید.
 

جمالی بر لزوم رفع مشکلات برخی از واحدهای مسکن مهر در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد و ادامه داد: این کار هرچه سریعتر همراه با تامین زیرساخت‌های لازم برای این واحدها انجام شود.
 

سرپرست هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به فرمانداران شهرستان های استان تاکید کرد: با مدیرکل بنیاد مسکن و راه و شهرسازی استان هماهنگ باشند تا علاوه بر تامین زمین در اجرای طرح ملی مسکن کارها به خوبی و به سرعت پیش رود.

کد خبر 1008412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha