تدارک ویژه برنامه های سالگرد شهید سلیمانی از ۷ دی تا ۷ اسفند ۹۹

میرزاجانی با اشاره به برگزاری ویژه برنامه های سالگرد شهید سلیمانی از ۷ دی تا ۷ اسفند ۹۹ با همکاری نهادها و دستگاه های قرآنی گفت: تحکیم پیوند دو ملت ایران و عراق از رویکردهای ستاد قرآنی گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی است.

به گزارش خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، نشست خبری ستاد قرآنی گرامیداشت اولین سالگرد سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان ایشان عصر امروز هفت دی ماه در سازمان دارالقرآن الکریم برگزار شد.

 

در این نشست خبری، «محمدتقی میرزاجانی»، دبیر اجرایی ستاد قرآنی گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش گفت: سال گذشته به مناسبت شهادت سردار سلیمانی ستادی با حضور نهادهای قرآنی و با مسئولیت سازمان دارالقرآن الکریم تشکیل و برنامه های متعددی برگزار شد که به نوعی می توان گفت یکی از برجسته ترین مظاهر همدلی نهادهای قرآنی را با تشکیل این ستاد شاهد بودیم که آن هم از برکت خون شهید سلیمانی بوده است.

 

 وی با اشاره به اینکه امسال نیز این حرکت دستگاه ها و نهادهای قرآنی ادامه دارد، گفت: از هفت دی تا هفت اسفند 99 به مدت دو ماه از سوی دستگاه ها و نهادهای قرآنی برنامه های متعددی با هدف پاسداشت سردار سلیمانی برگزار می شود که برنامه برخی از نهادها در طول سال استمرار خواهد داشت.

 

 دبیر اجرایی ستاد قرآنی گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سردارحاج قاسم سلیمانی و همرزمانش تاکید کرد: رویکردی که امسال در نظر گرفته ایم تبیین ابعاد قرآنی شخصیت شهید سلیمانی است و تطبیق منش فکری ایشان با قرآن کریم است.

 

وی با اشاره به اینکه بنا بر تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه روز شهادت سردار سلیمانی از ایام الله و یک روز تاریخی است، گفت: به مناسبت تقارن شهادت سردار سلیمانی در برگزاری ویژه برنامه های سالگرد شهادت سردار آسمانی با توجه به تقارن آن با پیروزی انقلاب اسلامی ویژه برنامه هایی نیز در این راستا برگزار خواهد شد. همچنین به دلیل تقارن شهادت ایشان با ایام فاطمیه بزرگداشت شهادت حضرت زهرا(س) نیز در برنامه ها مورد توجه قرار می گیرد و همجنین تحکیم پیوند دو ملت ایران و عراق نیز از رویکردها و برنامه های این ستاد است.

کد خبر 1008460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha