۹ دی سمبل بصیرت ملت ایران اسلامی/ شهید سلیمانی با اخلاص خود در دل‌ها نفوذ کرد

​حجت‌الاسلام بابایی نهم دی را سمبل بصیرت ملت ایران اسلامی و حمایت از ولایت‌فقیه دانست و گفت: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با اخلاص خود در تمام دل‌ها نفوذ کرد.

حجت‌الاسلام «علی اکبر بابایی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، با بیان اینکه 9 دی به سمبل بصیرت ملت ایران اسلامی تبدیل شده است اظهار داشت: دشمن فکر می‌کرد با به شهادت رساندن سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی راه او را خاتمه می‌بخشد اما نمی‌دانست که این شهید در تمام دل‌ها نفوذ کرده است.

 

امام جمعه لوشان ضمن گرامیداشت سالروز تجدید میثاق امت شهیدپرور ایران اسلامی با ولایت عنوان کرد: روز 9 دی به منزله باطل کردن تمام توطئه‌های دشمنان در قطع ارتباط امت با ولایت فقیه بود که با حضور به موقع و به جای مردم در صحنه‌های انقلاب و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی این امر مهم محقق شد.

 

بابایی با بیان اینکه دشمنان اسلام و انقلاب در سال 88 با همه توان و امکانات خود به جنگ تمام عیار با نظام اسلامی آمدند تصریح کرد: منافقین و دشمنان داخلی نیز در این راه یاریگر آنان بودند و می‌خواستند با همکاری با دشمن پازل‌ها و برنامه‌های شومی را در کشور ایران اسلامی اجرایی کنند.

 

وی شکست نقشه دشمنان و خنثی‌سازی توطئه‌های آنان با مدیریت درست، به‌جا و مدبرانه ولی امر مسلمین جهان را مورد تاکید قرار داد و ابراز داشت: امت ایران اسلامی در سال 88 و در روز بزرگ 9 دی برای دفاع از انقلاب و تجدید میثاق با ولایت به میدان آمدند و دشمنان را بار دیگر به عقب راندند.

 

امام جمعه لوشان با تاکید بر اینکه همه ساله تمام ملت ایران تجدید میثاق با ولایت را برای خودشان واجب می‌دانند یادآور شد: این ملت شهیدپرور اجازه نمی‌دهند شیاطین در مسند قرار بگیرند و تاریخ دوباره تکرار شود تا به سبب آن علی‌ها در خانه نشسته و در غربت و مظلومیت قرار بگیرند.

 

بابایی امت ایران اسلامی را بصیر و بیدار دانست و با بیان اینکه مردم در دفاع از حقیقت انقلاب و اطاعت از ولایت همواره مصمم و ثابت قدم هستند اذعان کرد: مردم برای دفاع از حق و حقیقت هر کجا که لازم باشد وارد صحنه می‌شوند و با خلق حماسه‌هایی مانند 8 و 9 دی از انقلاب خود حفاظت می‌کنند.

 

وی به سالروز شهادت سردار دل‌ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نیز اشاره کرد و با بیان اینکه این شهید بزرگوار همواره خود را یک سرباز انقلاب و ولایت می‌دانست یادآور شد: این سردار بزرگ اسلام در خدمت مردم بود و با اخلاق و ایمان قوی خود روحیه مقاومت در برابر دشمن را در تمام کشورهای منطقه زنده کرد.

 

امام جمعه لوشان با اشاره به اینکه دشمن با جنگ‌های نیابتی، گروه‌های تروریستی و توطئه‌ها قصد مسلط شدن بر برخی کشورهای منطقه را داشت افزود: سردار دل‌ها افتخاری برای ما در این عصر کنونی است که با همکاری گروه‌های مقاومت تمام نقشه‌ها و برآوردهای دشمنان و صهیونیسم بین‌الملل را خنثی کردند.

 

بابایی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را یار وفادار انقلاب، امام، رهبری و مالک اشتر تمام عیار ولایت خواند و گفت: این سردار شهید با اخلاص خود در تمام دل‌ها و گروه‌ها حتی آنانی که به ظاهر خیلی پایبند به انقلاب و ارزش‌ها نبودند، نفوذ کرد و همه از جوانمردی این مرد بزرگ سخن به میان آوردند.

 

وی تبدیل شدن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در تمام دنیا به سمبل ایمان، مقاومت و مبارزه با تروریست‌ و نفاق را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: یاد سردار دل‌ها را گرامی می‌داریم و امیدواریم رهرو خوبی برای این شهید بزرگوار باشیم و دشمنان هم باید بدانند پیروز واقعی این میدان ملت مسلمان و گروه‌های مقاومت هستند.

کد خبر 1009056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha