اجرای طرح «شنبه‌های کتاب» توسط کانون «زهرای اطهر» دهکویه

اخوت از اجرای طرح شنبه‌های کتاب از سوی کانون «زهرای اطهر» خبر داد و افزود: در راستای ترویج کتاب و کتاب‌خوانی طرح «شنبه‌های با کتاب» توسط این کانون فرهنگی هنری در شهر دهکویه اجرا می‌شود.

«محمدابراهیم اخوت» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در لارستان، بر اهمیت توجه نوجوانان و جوانان به کتاب‌خوانی تأکید کرد و گفت: کانون‌های مساجد می‌توانند ظرفیتی بسیار مهم در این زمینه به حساب آیند که باید حتماً به این ظرفیت توجه ویژه‌ای شود.

 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس با بیان اینکه برای ترویج فرهنگ کتابخوانی توسط ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد طرح‌های مختلفی ارائه شده است، افزود: از جمله این طرح‌ها می‌توان به اجرای «شنبه‌های با کتاب» اشاره کرد.

 

وی با اشاره به اهداف این طرح ادامه داد: ترویج فرهنگ مطالعه، رونق بخشیدن به کتابخانه‌های مساجد، احیای نقش کتابخانه‌های مساجد در اعتلای فرهنگ عمومی، تعیین روش صحیح کتابخوانی متناسب با نیازها و خلاءهای فکری و اندیشه‌ای جامعه و غیره از اهداف پیش‌بینی شده در اجرای طرح «شنبه‌های با کتاب» است.

 

اخوت اضافه کرد: یکی از کانون‌هایی که به صورت هفتگی این طرح را اجرا می‌کند کانون فرهنگی هنری «زهرای اطهر» شهر دهکویه به مدیریت خانم زهرا اصیل است که با انتخاب یک کتاب خوب از کتابخانه «باقرالعلوم» به معرفی کتاب به شیوه حضوری و یا در فضای مجازی اقدام می‌کند.

 

مدیر ستاد کانون‌های مساجد جنوب فارس به معرفی کتاب این هفته اشاره و بیان کرد: در این هفته «شنبه‌های با کتاب»، کتاب «من شهید می‌‌شوم» روايتی داستانی درباره زندگی و خاطرات شهيد «حسين‌علی نوری» است. اين داستان از زبان نزدیکان و آشنایان شهيد روایت‌شده و در آن سعی شده سيمای واقعی این شهيد به ‌خوبی براي مخاطبان به‌خصوص نسل جوان روشن شود.

کد خبر 1008521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha