اهدای خون ؛ هدیه مسلمانان «نورث جرسی» به بیماران در کریسمس

جامعه مسلمانان در «هاوتورن» اقدام به راه اندازی کمپین اهدای خون برای کمک به افراد نیازمند و بیمار با همکاری صلیب سرخ آمریکا کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «tapinto»،جامعه مسلمانان در «هاوتورن» اقدام به اهدای خون به افراد نیازمند با همکاری صلیب سرخ آمریکا کردند.

 

«احمد خواجه»،رئیس روابط عمومی جامعه مسلمانان در «نورث جرسی» در این باره گفت: وقتی شیوع ویروس کرونا آغاز شد صلیب سرخ اعلام کرد که با کمبود خون برای کمک به بیماران مواجه شده است و حالا در آستانه سال نوی میلادی ما تصمیم گرفته ایم با صلیب سرخ در این زمینه همکاری کنیم.

 

وی افزود: ما زا 10 سال پیش تا کنون همکاری های متعدد با صلیب سرخ داشته ایم و حالا وظیفه خود می دانیم تا این بار هم با راه اندازی کمپین اهدای خون به بیماران کمک کنیم و حسن نیت خود را به صلیب سرخ نشان دهیم.

 

خواجه در این باره گفت: اهدای خون از سوی مسلمانان علاوه بر کمک به بیماران موجب ایجاد پیوند دوستی و پا ارتباطی میان مسلمانان و غیر مسلمانان می شود.

 

برای کمک به کمپینی که مسلمانان «هاوتورن»راه اندازی کرده اند تا کنون 63 نفر برای اهدای خون ثبت نام کرده اند.

 

رئیس روابط عمومی گروه مسلمانان احمدیه گفت: ما ،اعضای جامعه اسلامی در نورث جرسی اینجا هستیم تا از صلیب سرخ برای کمک های ایمن به افراد در دوران نیاز حمایت کنیم.

 

وی افزود: هر زمان که لازم باشد ما به یاری همنوعان خود که نیاز به کمک دارند می شتابیم و این کار را از راه های مختلف مانند کمک های مالی،غذایی و یا اهدای خون انجام می دهیم.

کد خبر 1008599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha