پخت ۳۰ هزار نان نذری به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم در صومعه‌سرا

حجت‌الاسلام ابراهیم‌زاده گفت: به مناسبت نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، ۳۰ هزار قرص نان نذری در صومعه‌سرا پخت می‌شود.

حجت‌الاسلام«علیرضا ابراهیم‌زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: احیا، معرفی و زنده نگه داشتن مکتب حاج قاسم به عنوان مکتب معنویت، ایثار و شهادت بسیار مهم است.

 

رییس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا ولایتمداری، دوراندیشی و آخرت نگری را جزو ارکان حاج قاسم عنوان کرد و افزود: شهید سلیمانی باید به عنوان الگوی موفق به جوانان، جامعه و نسل بشریت معرفی شود.

 

وی با بیان اینکه اسلام خدمات شهید سلیمانی را فراموش نخواهد کرد گفت: شهدایی چون سردار سلیمانی دارای محبوبیت بالایی هستند و نیازی به تعاریف ما ندارند زیرا که خدا آنها را بزرگ و عزیز کرده است.

 

حجت‌الاسلام ابراهیم‌زاده با اشاره به فرا رسیدن نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: اداره تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا در راستای نخستین سالگرد این شهید والامقام اقدام به برگزاری ویژه برنامه‌هایی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی کرده است.

 

رییس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا بیان کرد: پویش مردمی «نان نذری» با پخت 30 هزار قرص نان رایگان و توزیع در سطح شهرستان به نیت حاج قاسم از نخستین برنامه‌های ما است.

 

وی با بیان اینکه ختم قرآن کریم برای شادی روح حاج قاسم سلیمانی و شهید فخری‌زاده در موسسات و خانه‌های قرآنی شهری و روستایی این شهرستان برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: به دلیل ویروس کرونا از برگزاری برنامه‌های تجمعی معذوریم اما از طریق فضای مجازی تولید محتوا در زمینه بصیرت فاطمی، سردار سلیمانی و ... انجام و در سایت‌ها و گروه‌های شبکه‌های اجتماعی نشر داه می‌شود.

 

کد خبر 1008636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha