هشدار مقام یمنی نسبت به دخالت صهیونیستها در منطقه

یک مقام وزارت امور خارجه یمن با هشدار به اسرائیل در مورد حمله نظامی علیه این کشور عربی ، تاکید کرد که چنین اقدامی باعث یک جنگ همه جانبه در خاورمیانه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از صبا نیوز، یک مقام وزارت امور خارجه یمن با هشدار به اسرائیل در مورد حمله نظامی علیه این کشور عربی ، تاکید کرد که چنین اقدامی باعث یک جنگ همه جانبه در خاورمیانه خواهد شد و رژیم اسرائیل اولین نفری است که متضرر خواهد شد.

 

این مقام یمنی که خواست نامش فاش نشود، گفت: اگر رژیم صهیونیستی کار احمقانه ای علیه یمن مرتکب شود ، تمام منافع این کشور و همچنین متحدانش در منطقه دریای سرخ به عنوان یک هدف قانونی در چارچوب حق دفاع شخصی تضمین شده توسط همه کنوانسیون ها و توافق نامه های بین المللی تبدیل خواهد شد.

 

وی در ادامه افزود که وضعیت موجود در یمن برای رژیم تل آویو نگران کننده نیست و به مقامات اسرائیلی توصیه کرد تا حد زیادی بر اوضاع در سرزمین های اشغالی فلسطین تمرکز کرده و از تهدید کشورهای منطقه منصرف شوند.

 

هیدای زیلبرمن سخنگوی ارتش اسرائیل ، در مصاحبه ای با روزنامه سعودی ایلاف از عراق و یمن به عنوان حلقه دوم ایران پس از لبنان و سوریه یاد كرد و گفت كه اسرائیل اوضاع هر دو كشور را از نزدیک تحت نظر دارد.

کد خبر 1008663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha