مخفی بودن قبر مادر سادات معتبر ترین سند بر انحراف امت اسلامی بود

سجادی نیا گفت: مخفی بودن قبر مادر سادات، محکم ترین و معتبر ترین سند بر غصب خلافت و انحراف امت اسلامی پس از رحلت رسول خدا (ص) می باشد و هر محقق منصف و عادلی با تحقیق در زندگی حضرت زهرا (س) می تواند به چنین حقیقتی پی ببرد.

«سید محمد هادی سجادی نیا» امروز دوشنبه (۸ دی) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، گفت: مخفی بودن قبر مادر سادات، محکم ترین و معتبر ترین سند بر غصب خلافت و انحراف امت اسلامی پس از رحلت رسول خدا (ص) می باشد، و هر محقق منصف و عادلی که در مورد شهادت صدیقه کبری (س) تحقیق و بررسی کند، می تواند به حقیقت ماجرا برسد و حق را پیدا کند.

 

مدیر کانون فرهنگی، هنری مسجد امام حسن مجتبی (ع) گچساران، با بیان اینکه جریان تحریف فقط مختص زمان کنونی ما نیست و در ایام پس از رحلت رسول خدا (ص) و در طول سالها، حوادث تاریخی را مطابق میل خودشان تغییر می دادند؛ گفت: حضرت زهرا (س) برای اینکه ماجرای غصب خلافت تحریف نشود، وصیت کرد که شبانه دفن شوند و کسی از مخالفان در خاکسپاری ایشان حضور نداشته باشد.

 

سجادی نیا در ادامه با اشاره به فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: احترام به حق حضرت فاطمه زهرا (س) و دوست داشتن ایشان، به نص صریح قرآن، مزد رسالت است و اگر ایشان در ماجرای غصب خلافت سکوت می کردند، مخالفان و دشمنان خدا به نقشه های شوم خود که از میان برداشتن اسلام محمدی بود، می رسیدند.

 

وی افزود: سرگردانی، حیرت و دلسردی که پس از رحلت رسول خدا (ص) در امت اسلام پیش آمده بود، باعث شد که مردم تکلیف خودشان را در بحث ولایت رها کنند و بی تفاوتی عموم مردم نوعی کمک به مخالفان بود.

 

امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی (ع)، با بیان اینکه مادر سادات این سکوت را شکست و بلاتکلیفی مردم را برطرف کرد؛ گفت: قیام مظلومانه و دفاع به موقع حضرت زهرا (س) از امیرالمومنین (ع) باعث رسوایی مخالفان شد و تکلیف عموم مردم زمانش را هم معین کرد.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: الگو گرفتن و سرمشق از زندگی حضرت زهرا (س) در زمان کنونی از رموز رستگاری و سعادتمندی در دنیا و آخرت است و هر کس به اندازه معرفت و شناختی که از حضرت خواهد داشت از این اقیانوس علم و حکمت بهره خواهد برد.

 

  

کد خبر 1008677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha