ضرورت ارائه آموزش های تخصصی برای آمران به معروف وناهیان از منکر

حجت الاسلام حقیان از ارائه آموزش های تحصصی برای آمران به معروف و ناهیان از منکر خبرداد و گفت: با توجه به حساسیت این دو واجب الهی و برای رعایت موازین شرعی و اخلاق مداری در مسئله امر به معروف و نهی از منکر این آموزش ها ارائه می شود.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین «رضا حقیان» امروز(8دی) در نخستین نشست هم اندیشی مربیان آموزشی ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان، با اشاره به ضرورت امر آموزش آمران به معروف و ناهیان از منکر لرستان اظهار داشت: با توجه به حساسیت این دو واجب الهی و برای رعایت موازین شرعی و اخلاق مداری در مسئله امر به معروف و نهی از منکر این آموزش ها صورت می گیرد.

 

دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان لرستان افزود: این آموزش ها با رویکرد تقویت آگاهی و شناخت آمران به معروف و ناهیان از منکر، از این دو فریضه در مقام امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک ضرورت اساسی ارائه می شود.

 

وی در ادامه با تشریح رویکرد جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بر آموزش‌های لازم مربیان آموزشی تاکید کرد و افزود: نهادینه سازی فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر بستر رفع بسیاری از مشکلات اجتماعی است.

 

حجت الاسلام حقیان خاطرنشان کرد: ترویج معروف، شرایط وقوع منکر را در جامعه از بین می برد بنابراین علاوه بر تذکر منکرات، معروف‌ها را نیز در جامعه ترویج کنیم.

 

 همچنین در این جلسه مقرر شد، کلاسهای آموزشی تخصصی طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر شوراهای امر به معروف و نهی از منکر ادارات، بانکها، مساجد و سایر نهادهای دارای شورای امر به معروف و نهی از منکر با سرفصل هایی مشخص و معین توسط مربیان معرفی و منصوب شده در استان برگزار شود.

 

 در پایان این جلسه احکام مربیان آموزشی این ستاد با دستان مدیر حوزه علمیه  و دبیر ستاد امر به معروف و نهی ازمنکر لرستان به عزیزان اهدا شد.

 

گفتنی است، نشست هم اندیشی مربیان آموزشی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با حضور مدیریت حوزه علمیه لرستان و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان برگزار شد.

کد خبر 1008714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha