مسابقه بزرگ عکس مردمی «قهرمان_من» در مشهد برگزار می شود

هم زمان با اولین سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی مسابقه عکس مردمی «قهرمان_من» در چهارچوب مسابقه برترین عکس به یاد سردار دل ها در مشهد برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «حسین حسامی» امروز(۸ دی) در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه(س) گفت: هم زمان با اولین سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی مسابقه عکس مردمی «قهرمان_من» در چهارچوب مسابقه برترین عکس به یاد سردار دل ها برگزار می شود.

 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری مشهد افزود: براین اساس اقشار مختلف مردم می توانند برای شرکت دراین مسابقه عکس های خود را در محورهای تشیع پیکر، برنامه های یادبود، بزرگداشت، فعالیت های مردمی و جهادی، فعالیت های ورزشی، پوستر یا ماشین نویسی، فعالیت های خانواده محور و یا هر فعالیت و اقدامی مرتبط و مزین به عکس و نام مبارک حاج قاسم سلیمانی به آدرس تلگرامی زیر ارسال کنند.

 

وی با بیان اینکه به نیت امام هشتم امام رضا علیه السلام جوایزی از جمله لوح یادبود و انگشتر با نگین عقیق سپهبد سلیمانی به صاحبان آثار برگزیده اهدا خواهد شد، اظهارکرد: شرکت کنندگان می توانند آثار خود را به همراه مشخصات فردی(نام ونام خانوادگی/کدملی/شماره همراه) به مدیران کانال @basijshohadayshahrdardari در تلگرام ارسال کنند.

 

حسامی ادامه داد: مهلت ارسال آثار ۳۰ دی ماه در نظرگرفته شده و آثارنیز از ۳۰ دی تا ۱۲ بهمن به رای مردمی گذاشته می شود و برندگان ۲۲ بهمن معرفی خواهند شد.

کد خبر 1008856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha