طرح شهید سلیمانی تحول آفرین در همه بخش ها است

آقازاده گفت: طرح جهادی شهید سلیمانی طرحی تحول آفرین در همه بخش ها است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سید «علی آقازاده» امروز (8 دی) در نشست تخصصی طرح جهادی سلامت شهید حاج قاسم سلیمانی که با حضور فرمانده کل سپاه و وزیر بهداشت به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، ضمن تقدیر از کادر بهداشت و درمان و بسیجیان که در این طرح فعالیت دارند، گفت: استان مرکزی در راستای اجرای طرح حاج قاسم سلیمانی پیشتاز است و بحمدالله در سطح کشور نیز شاهد اجرای موفق آن هستیم.

 

استاندار استان مرکزی با اشاره به موفقیت ها و دستاوردهای بسیار خوبی که به برکت این طرح برای استان رقم خورده است، افزود: در استان مرکزی بیش از ۱۰ هزار نفر نیرو در قالب صدها تیم عملیاتی برای اجرای موفق طرح شهید سلیمانی محله به محله و خانه به خانه، برای تامین سلامت مردم تلاش های می کنند.

 

وی با تاکید بر اینکه اجرای طرح شهید سلیمانی مکملی بر همه اقدامات انجام شده در طول یک سال گذشته برای مقابله با کرونا بوده است، ادامه داد: طرح شهید سلیمانی آثار و برکات زیادی هم در طول بیماری کرونا و هم پس از این بیماری خواهد داشت چراکه قرار نیست این طرح به زودی تمام شود و قطعا تحول آفرین خواهد بود.

 

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه این طرح محله محور است و فعالیت های گسترده ای را در محله های مختلف شهری و روستایی به ویژه مناطق کمتر برخوردار انجام می دهد، اضافه کرد: طرح شهید سلیمانی حامی همه مردم برای تامین سلامت آنها و خصوصا محله های حاشیه نشین است و برنامه ریزی هایی که در این طرح انجام شد برای بخش های مختلف شهری و روستایی برکات های خوبی داشته است.

 

آقازاده در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر استان مرکزی شهر قرمز از لحاظ شیوع ویروس کرونا ندارند، گفت: به برکت طرح شهید سلیمانی امروز تنها ۳ شهر در وضعیت نارنجی و باقی شهرستان ها در وضعیت زرد هستند.

 

وی همچنین به کاهش فوتی ها و تعداد مبتلایان به ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: این امر نتیجه همدلی و همکاری همه جانبه همه گروه ها در استان مرکزی به ویژه همدلی و همراهی مردم استان با کادر بهداشت و درمان و ستاد مبارزه با بیماری کرونا است.

کد خبر 1008970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha