بخش‌های تخصصی و تخت‌های بیمارستان خفر گسترش می‌یابد

رضایی کوچی گفت: بیمارستان «خاتم الانبیا (ص)» خفر به یکصد تخته خواب ارتقا و درمانگاه و تجهیزات این بیمارستان توسعه پیدا می کند.

«محمد رضا رضایی کوچی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به اینکه تشکیلات شبکه بهداشت خفر از وزارت بهداشت اخذ و ساختمان آن ساخته می شود، گفت: در آزمون استخدامی جدید نیز تعدادی پرستار برای بیمارستان خفر جذب می‌شود.

 

نماینده مردم شهرستان های جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید در خفر بیمارستانی داشته باشیم که کاملا مستقل باشد، افزود: این بیمارستان باید نیازهای مردم را پوشش دهد.

 

وی بیان کرد: مردم انتظار دارند در بیمارستانشان خدمات اولیه درمانی بگیرند و لازمه آن این است که فضای فیزیکی و کادر درمان آن تکمیل شود.

رضایی کوچی خاطرنشان کرد: به دنبال آن هستیم که بیمارستان «خاتم الانبیا (ص)» خفر را به یکصد تخته خواب ارتقا دهیم و درمانگاه این بیمارستان را فعال کنیم.

وی تصریح کرد: به زودی نیز بیمارستان خفر به دستگاه «سی تی اسکن» و تجهیزات چشم پزشکی مجهز و یک دستگاه آمبولانس جدید به آن اختصاص می‌یابد.

نماینده مردم شهرستان های جهرم وخفر در مجلس شورای اسلامی در پایان عنوان کرد: آزمایشگاه ازدواج در خفر مستقر و باید تعداد پزشکان متخصص و جراح در این بیمارستان خفر افزایش یابد.

کد خبر 1009066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha