تشکیل کمیته فنی و تخصصی کنترل کیفیت نهاده‌های کشاورزی در گیلان

منصوریان گفت: انجمن صنفی نهاده‌های کشاورزی گیلان برای افزایش نظارت بیشتر در این حوزه، کمیته فنی و تخصصی کنترل کیفیت نهاده‌های کشاورزی را با بهره‌گیری از متخصصان مربوطه تشکیل داد.

«عرفان منصوریان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن اظهار کرد: بخش تامین و توزیع نهاده‌های کشاورزی در سلامت کمی و کیفی تولیدات کشاورزی نقش به‌سزایی دارد.

 

 دبیر انجمن صنفی نهاده‌های کشاورزی گیلان افزود: انجمن صنفی نهاده‌های کشاورزی استان گیلان برای افزایش نظارت بیشتر در این حوزه، کمیته فنی و تخصصی کنترل کیفیت نهاده‌های کشاورزی را با بهره‌گیری از متخصصان مربوطه تشکیل داد.

 

وی با تاکید براینکه این انجمن برای توسعه بخش کشاورزی آماده هرگونه همکاری با سازمان جهادکشاورزی و شرکت خدمات حمایتی کشاورزی است گفت: کارگزاران رسمی نهاده‌های کشاورزی استان گیلان در طول سال بار سنگینی را در چرخه تامین و توزیع به دوش می‌کشند که زحمات آنها قابل قدردانی است.

 

منصوریان با اشاره به اینکه بیش از ۴۰ کارگزار نهاده‌های کشاورزی بخش خصوصی در سطح استان فعالیت دارند تصریح کرد: این انجمن در کنار شرکت خدمات حمایتی کشاورزی که یکی از حامیان اصلی بخش کشاورزی در کشور است می‌تواند اقدامات موثری را برای پشتیبانی از بخش مهم کشاورزی به انجام برساند.

 

دبیر انجمن صنفی کارفرمایی کارگزاران نهاده های کشاورزی گیلان با اشاره به اینکه با فعال شدن بخش نظارتی و فعالیت این انجمن قوای نظارتی دستگاه‌های ناظر دولتی نیز تقویت خواهند شد خاطرنشان کرد: با وجود افزایش سطح کیفی و نظارتی و توزیع گسترده نهاده‌های با کیفیت در بین بهره برداران، کشاورزان تلاشگر استان گیلان دیگر در این بخش دغدغه‌ای نخواهند داشت.

کد خبر 1009068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha