«حماسه ۹دی» صحنه تجلی اراده ملت ایران در دفاع از حریم ولایت بود

سیدمحمدی حضورخودجوش ملت ایران در حماسه ۹ دی را فراموش نشدنی دانست وگفت: «حماسه ۹دی» صحنه تجلی اراده ملت ایران در دفاع از حریم ولایت بود.

«سیدجلال سیدمحمدی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی اظهار کرد: حماسه۹ دی صحنه تجلی اراده ملت ایران در دفاع از حریم ولایت بود.

 

فرماندار صومعه‌سرا افزود: روز نهم دی سال ۸۸ مردم ایران اسلامی در مقابله با فتنه انگیزی و توطئه های دشمنان، پس از انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری، در دفاع از حریم انقلاب و ولایت، به خیابان آمده و شکوه بصیرت و حضور حماسی خود را به نمایش گذاشتند.

 

وی با بیان اینکه حضورخودجوش ملت ایران در حماسه ۹ دی فراموش نشدنی است گفت: حفظ نظام و دستاوردهای حاصل از خون شهدا برهمه واجب است و این ملت به هیچ عنوان اجازه نخواهد داد فتنه گران در کشور فتنه انگیزی کنند.

  
سیدمحمدی تصریح کرد: مردم ایران پس از اتفاقات سال ۱۳۸۸  بصیرت، دشمن شناسی، وقت شناسی خود را به نمایش گذاشتند و به خیابان آمده و مشت محکمی بر دهان استکبار زدند.

 

فرماندار صومعه‌سرا بیان کرد: دشمنان در حیات چهل ساله انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را برای براندازی نظام به کار بستند اما، همواره اتحاد وحدت و پایبندی مردم به ارزش‌های اسلام و انقلاب مانع تحقق اهداف پوچ دشمنان شده است.

 

وی با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت حاج قاسم خاطرنشان کرد:سردار سلیمانی یکی از محبوب‌ترین چهره‌های انقلاب اسلامی بود که هرگز فکری جز حرکت برای عزت اسلام، مسلمین و مظلومین جهان در سر نداشت.


 

کد خبر 1009080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha