کاروان خودرویی بصیرت در رشت به حرکت درآمد

بیش از ۲۰۰ خودرو در قالب کاروان بصیرت همزمان با حماسه ۹ دی از گلزار شهدای رشت به سمت میدان شهدای ذهاب حرکت کردند.

حجت الاسلام «سعید مهدوی» در حاشیه حرکت کاروان خودرویی روز بصیرت در رشت به خبرنگار خبر گزاری شبستان گفت: ۹ دی یادآور ایثار و بصیرت ملت ایران در برابر یاوه گویان این مرز و بوم است.


مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه دی ماه نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند گفت: گیلانیان در ۸ دی و همزمان با سراسر کشور در ۹ دی با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آن‌ها بایستد در برابر تمام دنیای آن‌ها خواهند ایستاد.



وی اذعان کرد: با حرکت عظیم ملت ایران روز ۹ دی‌ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» تبدیل به یوم‌الله شده و ماندگار شد‌.

 

مهدوی با بیان اینکه مردم ایران اسلامی همواره با حماسه آفرینی استکبار جهانی را مأیوس ساختند گفت: ۹ دی روزی است که مردم ایران نشان دادند دشمنان خود و انقلاب خود را به خوبی شناختند و هرگز فریب حیله‌ها و نیرنگ‌های آنان را نخواهند خورد.‌

 

وی با اشاره به برگزری برنامه‌های گرامیداشت حماسه ۹ دی اظهارکرد: امسال این برنامه‌ها به دلیل شیوع کروناویروس به صورت مجازی و یا با جمعیت محدود برگزار می‌شود.

 

مهدوی حرکت کاروان خودرویی در روز بصیرت را یکی از این برنامه‌ها اعلام کرد و گفت: کاروان خودرویی بصیرت به همراه تزئین خودروها با پرچم‌های لبیک یا خامنه‌ای، یا فاطمه الزهرا و تمثال حاج قاسم سلیمانی درسطح شهرستان‌هایاستان به حرکت درآمده تا مردم تجدید میثاقی دوباره با ولایت و رهبری داشته باشند.

 

وی افزود: دررشت این کاروان خودرویی مشتمل بر ۲۰۰ خودرو حرکت خود را از گلزار شهدا آغاز کرده و در میدان شهدای ذهاب به پایان رساندند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان خاطرنشان کرد: با پایان یافتن حرکت کاروان خودرویی در میدان شهدای ذهاب، تجمع حماسه ۹ دی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شده و پرچم آمریکا به آتش کشانده شد.

 

 

 

کد خبر 1009086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha