شهید سلیمانی مصداق بارزی از مجاهد فی سبیل الله  در عصر حاضر است

حجت الاسلام داداش زاده گفت: شهید سلیمانی مصداق بارزی از مجاهد فی سبیل الله و مومن واقعی در عصر حاضر است.

«حجت الاسلام محمد داداش زاده»، در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه، ضمن گرامیداشت فرارسیدن سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی  اظهار کرد: امنیت بزرگترین خدمت آن شهید بزرگوار به منطقه بود چراکه دشمنان حتی از نام ایشان نیز هراس داشتند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی افزود: شهید سلیمانی بی شک یکی از نام آورترین و پرافتخارترین شخصیت های طول تاریخ ایران خواهد بود و همیشه در تاریخ این سرزمین ماندگار خواهد ماند.

وی ریخته شدن خون حاج قاسم را آغازگر شمارش معکوس برای نابودی اسرائیل دانست و ادامه داد: به ترامپ احمق می گوییم که خون شهید سلیمانی موجب بیداری هرچه بیشتر امت اسلامی شد و مبارزه تا زمان نابودی کامل داعش و خروج ارتش تروریستی آمریکا از منطقه ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام داداش زاده اظهار کرد: امروزه همه جبهه مقاومت بصورت آتش به اختیار در عرصه نظامی، فضای مجازی، فرهنگی و هر عرصه دیگری که نیاز باشد حضور دارند و گوش به فرمان رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی در میدان هستند.

وی در پایان به تشییع تاریخی شهید سلیمانی توسط مردم ایران و عراق اشاره و تصریح کرد: به اذعان همه جهانیان چنین تشییعی در تاریخ بشریت سابقه نداشته است، در وصف شان و منزلت شهید سلیمانی همین بس که رهبر معظم انقلاب فرمودند، «این شهید سرافراز حقیقتا تربیت یافته مکتب امام بود و رسیدن به مقام شهادت در راه خدا اجر سالیان دراز جهاد و مقاومت این شهید سرافراز است».

کد خبر 1009143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha