حماسه ۹ دی تولی و تبری انقلاب بود که متجلی شد

حجت الاسلام محمدی لایینی گفت: حماسه ۹ دی تولی و تبری انقلاب بود که با ولایتمداری و محکومیت جریان فتنه توسط ملت به زباله دان تاریخ پیوست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران از بهشهر، حجت الاسلام والمسلمین «محمدباقر محمدی لایینی» شب گذشته ( 8 دی) در مراسم بزرگداشت 9 دی، اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و اربعین شهید فخری زاده در مصلای نکا اظهار کرد: در روزهای قبل از 9 دی سال 88 برخی با شیطنت های خود و با همکاری شیاطین پی در بروز مشکلات در داخل کشور داشتند که با بصیرت مردم فتنه برملا شد.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: از فتنه سال 88 شیاطین مسلط بر دنیا حمایت کردند؛ اما ملت آنان را به زباله دان تاریخ فرستاد و با راهپیمایی عظیم 9 دی نقشه های دشمنان را نقش بر آب کرد.

 

وی با بیان اینکه افراد باید در شرایط حساس بدرستی و با بصیرت بیشتر عمل کنند، خاطر نشان کرد: شرایط سختی داریم و اوضاع و احوال سخت معیشتی وجود دارد اما باید با بصیرت عمل کرد و اجازه فعالیت و سوء استفاده دشمن را نداد.

 

حجت الاسلام محمدی لایینی گفت: حماسه 9 دی تولی و تبری انقلاب بود که با ولایتمداری و محکومیت جریان فتنه توسط ملت به زباله دان تاریخ پیوست.

 

امام جمعه ساری تصریح کرد: در خط انقلاب ماندن و در مسیر شهدا و سردار سلیمانی ها حرکت کردن، بصیرتی است که در این دوران باید در جامعه بیش از پیش نمود داشته باشد.

 

وی افزود: انقلاب ما باید به دست امام زمان(عج) برسد؛ چرا که این انقلاب از سرچشمه پاک سرچشمه گرفته و باید به وارث پاک برسد و همه ما باید سربازی کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان مازندران در پایان با بیان اینکه بسیاری از افراد در انقلاب بودند اما در طول زمان از انقلاب خارج شدند، یادآور شد: بصیرت افزایی و شناخت درست اصل مهم انقلاب است و اگر تقوا داشته باشیم به سرمنزل مقصود خواهیم رسید.

 

کد خبر 1009207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha