فعالیت‌های رسانه‌ای غیرقانونی در تلگرام رصد می‌شود / امنیت فضای مجازی باید تامین شود

بحرالعلومی گفت: فعالیت های خبری و رسانه ای غیرقانونی در تلگرام رصد می شود و با فعالان غیر حرفه ای این حوزه به شدت برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «عبدالله بحرالعلومی» امروز (9 دی ماه) در نشست با مدیران سرپرستی خبرگزاری های در استان گفت: فعالیت های خبری و رسانه ای غیرقانونی در تلگرام رصد می شود و با فعالان غیر حرفه ای این حوزه به شدت برخورد خواهد شد.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: برخی از افراد تلاش می کنند تا با تشویش اذهان عمومی از طریق کانال خبری وجه عمومی فعالان رسانه ای استان را مغشوش کنند که با این فعالیت های غیر حرفه ای برخورد می شود.

 

این مقام مسئول افزود: با تولید محتوای مناسب امنیت خبری باید در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی تامین شود تا این منابع به عنوان ابزاری برای ایجاد شبهه در جامعه تبدیل شود.

 

بحرالعلومی خاطر نشان کرد: این مطالبه از سوی فعالان رسانه ای است که با کانال ها و گروه های غیرحرفه ای خبری برخورد شود تا وجه عمومی آنها نیز در رسانه های رسمی مورد تهدید قرار نگیرد.

 

وی اعلام داشت: بداخلاقی های که در شبکه اجتماعی تلگرام شکل گرفت این شبکه اجتماعی را به ورطه فیلتر کشاند و هم اکنون نیز شاهد فعالیت های غیرقانونی و نامناسب در این بستر و فضا هستیم.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ادامه داد: هیچ نهاد دولتی حق فعالیت در شبکه های اجتماعی غیر قانونی همچون تلگرام را ندارند و این موضوع باید مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 1009306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha