صدای دشمن از حلقوم آشوبگران ۸۸ شنیده می شد

حجت الاسلام ولی نژاد گفت: فریاد و سخنان دشمن را در سال ۸۸ در میان آشوبگران می شنیدیم.

حجت الاسلام «نورالله ولی نژاد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان با بیان اینکه 9 دی حماسه به یاد ماندنی مردم بزرگ ایران است، گفت: در سال 88 به بهانه انتخابات، فتنه گران به خیمه های عزای امام حسین(علیه السلام)، مسجد، پایگاه بسیج، مردم کوچه و خیابان و به عزاداران عاشورایی حمله کردند و به مقدسات توهین کردند و مردم وقتی دیدند که جریان فتنه اصل انقلاب و اصل ولایت فقیه را نشانه گرفته است به میدان آمدند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: در 9 دی 88 پس از این آشوب ها صبر مردم تمام شده بود و گرچه پیش از این نیز مردم بارها تاکید داشتند که به خیابان های بیایند و قائله را جمع کنند اما سیاست نظام بر تحمل و بردباری بود ولی تحمل ملت در 9 دی به پایان رسید و شاهد حماسه بزرگی در کشور در این روز بودیم.

 

حجت الاسلام ولی نژاد با بیان اینکه مردم گرگان در سال 88 در روز 8 دی به خیابان ها آمدند، افزود: 9 دی حقیقتا یک حماسه بود و در این روز یک سیل بنیان کنی از سوی مردم رخ داد و بساط آشوبگران و خرابکاری ها و شیطنت های دشمن از ریشه کنده شد و کار فتنه به پایان رسید.

 

وی افزود: مردم ما مردم وفاداری هستند و برای انقلاب خون دادند و برای انقلاب زندان رفتند و در هشت سال دفاع مقدس ایثارگری کردند و در طول چهار دهه از عمر انقلاب فداکاری های زیادی از سوی مردم شاهد بودیم و برای مردم غیرقابل تحمل بود که در این نظام و انقلاب ببینند که افرادی به مقدسات آنها به بهانه انتخابات توهین می کنند و لذا کاسه صببر مردم پایان رسید و آن حماسه را خلق کردند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان تاکید کرد: در آن سال بارها تاکید شد که اگر کسی به نتایج انتخابات اعتراض دارد از مجاری قانونی اقدام کنند، همانطور که این افراد با ضوابط قانونی کاندیدای ریاست جمهوری شده بودند براساس همان قانون نیز باید اختلافات خود را پیگیری می کردند نه اینکه شورش کنند و مساجد را به آتش بکشانند و کشت و کشتار به وجود بیاورند و پای دشمن را به میدان بیاورند.

 

حجت الاسلام ولی نژاد افزود: دشمن همواره در کمین نشسته است و به دنبال این هستند که به انقلاب لطمه بزند و نباید در سال 88 این فرصت به دشمن داده می شد و پای دشمن را در خیابان های تهران باز می کردند.

 

وی با بیان اینکه فریاد و سخنان دشمن را در سال 88 در میان آشوبگران می شنیدیم، افزود: مردم در 9 دی حماسه بزرگی را آفریدند و فریاد زدند که ما همه سرباز رهبر هستیم و هیچ فرمانی جز ولی فقیه را نمی پذیریم.

 

 

کد خبر 1009312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha